redna profesorica
dr. Mojca Peček-Čuk
Kontakt
Kabinet
Kabinet 125
Predmeti na 1. stopnji / Courses (First Cycle)
- Teorija vzgoje s pedagoško prakso (študijski program Razredni pouk) / The Theory of Education with Pedagogical Practice, Primary Teacher Education
- Teorija vzgoje (študijski program Socialna pedagogika) / The Theory of Education, Social pedagogy
- Teorija vzgoje (študijski program Likovna pedagogika) / The Theory of Education, Art Pedagogy
- Podaljšano bivanje (izbirni predmet) / After-School Care
- Inkluzivne vzgojno-izobraževalne prakse (izbirni predmet) / Inclusive Educational Practices
- Pedagogika in didaktika / Pedagogy and Didactics EPTE
Predmeti na 2. stopnji / Courses (Second Cycle)
- Demokratizacija predšolske vzgoje / Democratization of Preschool Education
- Nediskriminatorno delovanje / Non-Discriminatory Operation
- Pedagoški vidiki vključevanja marginaliziranih / Pedagogical Aspects of the Inclusion of Marginalised Groups
- Reševanje vzgojnih problemov / Solving Educational Problems
Predmeti na 3. stopnji / Courses (Third Cycle)
- Inkluzivno delo v vzgoji in izobraževanju / Inclusive Work in Education
- Vzgoja v javni šoli / Education in the State School
- Poučevanje, učenje, vzgoja in izobraževanje I / Teaching, Learning and Education I
Raziskovalna področja / Research areas
- Teorija vzgoje / theory of education
- Izobraževanje učiteljev / teacher education
- Inkluzivna vzgoja / inclusive education
- Pravičnost šolskih sistemov / justice in educational systems
Projekti / Projects
Trenutni projekti / recent projects:
- Sistemski vidiki strategij edukacije in spodbujanja socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju, programska skupina / Systemic aspects of educational strategies and encouraging social inclusion in education
Nekaj zaključenih projektov / some finished projects:
- Identifikacija kriterijev za vrednotenje pravičnosti v izobraževanju, CRP, Ministrstvo za šolstvo in šport.
- Pravičnost v izobraževalnih sistemih – primerjalni vidik, temeljni projekt Ministrstva za šolstvo, znanost in šport.
- Problemi inkluzivne obravnave vedenjsko izstopajočih, socialno in kulturno depriviligiranih učencev in dijakov, CRP, Ministrstvo za šolstvo in šport.
- Uresničevanje pravilnika o šolskem redu ter vzgojni koncept posamezne šole v poklicnem in strokovnem izobraževanju, Ministrstvo za šolstvo in šport.
- Migration and Intercultural relations: Challenge for European Schools Today, 101605-CP-1-2002-1-NO-COMENIUS-C3PP, koordinator Stavenger University College, Norveška.
- Learning for Europe – Curriculum development and counselling in education, Tempus projekt
- Governance of Educational Trajectories in Europe. Access, coping and relevance of education for young people in European knowledge societies in comparative perspective, 7. okvirni program, koordinator: Eberhard-Karls Universitaet Tuebingen, Institute of Education.
- Modernizing Teacher Education in a European Perspective, Tempus projekt.