redna profesorica
dr. Irena Lesar
Kontakt
Kabinet
Kabinet 315
Predmeti na 1. stopnji / Courses (First Cycle)
- Teorija vzgoje / Theory of Education
- Načini vzpostavljanja discipline (izbirni predmet) / Ways of Setting Discipline (elective course)
- Pedagogika in andragogika I (Akademija za glasbo)
- Pedagogika in andragogika II (Akademija za glasbo)
- Pedagogika in andragogika za instrumetaliste (Akademija za glasbo)
Predmeti na 2. stopnji / Courses (Second Cycle)
- Odzivi na drugačnost in oblikovanje identitet / Responses to Difference and the Formation of Identity
- Pedagoški vidiki vključevanja marginaliziranih (izbirni predmet) / Pedagogical Aspects of the Inclusion of Marginalised Groups (elective course)
- Reševanje vzgojnih problemov (izbirni predmet) / Solving Educational Problems (elective course)
- Institucionalni vidiki drugačnosti (izbirni predmet) / Institutional Aspect of Difference (elective course)
- Pedagogika in andragogika (Akademija za glasbo)
- Teorija vzgoje za zdravje (izbirni predmet) / Theory of Education for Health (elective course)
Predmeti na 3. stopnji / Courses (Third Cycle)
- Perspektive na drugačnost učencev in kulture šole/vrtca (izbirni predmet) / Aspects of Otherness of Pupils/Students and of the School/Kindergarten Culture (elective course)
Raziskovalna področja / Research areas
- teorija vzgoje / theory of education
- inkluzivna pedagogika / inclusive education
- pravičnost v izobraževanju / justice in education
- umetnost (glasba) v vzgoji / art (music) in education
- vzgoja za zdravje / education for health
Projekti / Projects
- Raising the Achievement of All Lerners in Inclusive Education (2014–2016) pod okriljem European Agency for Special Needs and Inclusive Education.
- Koncept inkluzivnega izobraževanja, vodja Natalija Vovk-Ornik, Zavod RS za šolstvo, 2014–2015.
- Governing educational trajectories in Europe: Access, coping and relevance of education for young people in European konowledge societies in comparative perspective (Seventh framework programme theme) – GOETE (Usmerjanje izobraževalnih prehodov v Evropi), koordinatorica za Slovenijo dr. Alenka Kobolt, 2010–2012.
- Profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju v letih 2008–2011, vodja dr. Slavko Gaber, Pedagoška fakulteta.
- Evalvacija vzgoje in izobraževanja v Republiki Sloveniji, vodja dr. Janez Justin, Pedagoški inštitut, 2008.
- Problemi inkluzivne obravnave vedenjsko izstopajočih, socialno in kulturno deprivilegiranih učencev in dijakov (Problems of inclusive treatment of behavioral outstanding, socially and culturally disadvantaged pupils), vodja dr. Alenka Kobolt, v obdobju 2006–2008.
- Študija o pravičnosti v poklicnem šolstvu (Study on the equity in vocational education), vodja dr. Zdenko Medveš, Center RS za poklicno izobraževanje, 2006.
- Pravičnost v izobraževalnih sistemih – primerjalni vidik (Justice in Educational Systems – A contrasting Approach), vodja dr. Mojca Peček Čuk. Temeljni raziskovalni projekt Ministrstva za šolstvo, znanost in šport v obdobju 2003 – 2005.