Alt
Darja Zorc Maver (ur.)

Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: različnost v visokošolskem prostoru

Leto izida: 2022

Št. strani: 230

ISBN: 978-961-7128-22-2

V okviru projekta, sofinanciranega s strani Republike Slovenije in Evropske unije iz Evropskega socialnega sklada Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu (INOVUP), smo članice in člani ter sodelavke in sodelavci Oddelka za socialno pedagogiko na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani izvedli izobraževanja z naslovom Različnost v visokošolskem prostoru. V študijskih letih 2018/19 in 2019/20 smo izvedli predavanja in delavnice, na katerih smo obravnavali različne teme, ki so bile povezane s temeljnimi vprašanji: »Kako razumeti in odgovarjati na mnogotere razlike med študentkami in študenti? Kako se odzvati na različne psihosocialne stiske, s katerimi se študentke in študenti pogosto srečujejo med študijem? Kako z njimi komunicirati? In nenazadnje, kako razvijati nove inovativne pristope, ki bi pri študentkah in študentih vzbudile kreativnost, refleksivnost in kritičen odnos do obravnavanih vsebin? Izobraževanja so bila zelo obiskana in skupaj z udeleženkami in udeleženci smo ugotovili, da je visokošolski prostor pomemben vzgojno-izobraževalni prostor, ki bi moral tem vprašanjem posvečati več pozornosti.

Monografija je nastala v okviru projekta z naslovom Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu (INOVUP), sofinanciranega s strani Republike Slovenije in Evropske unije iz Evropskega socialnega sklada.

Ostale publikacije

Alt

Motiviranje učencev v šoli: analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti v vzgojno-izobraževalnem sistemu

SP

Alt

Izzivi priprave tez magistrskega dela

SP

Alt

Uporaba drog v družbi tveganj: vpliv varovalnih dejavnikov in dejavnikov tveganja

SP

Alt

Slovenske pravljičarke (1848-1918) in evropska tradicija od trubaduric do pravljičark

SP

Alt

Modeli mentorstva pri vključevanju ranljivih skupin

SP

Bodi na tekočem