Alt
Mojca Juriševič

Učna motivacija in razlike med učenci

Leto izida: 2006

Št. strani: 150

ISBN: 978-961-253-137-9

Osnovni raziskovalni problem pričujoče monografije je osvetlitev kompleksnosti narave učne motivacije, in sicer z integracijo sodobnih raziskovalnih spoznanj teoretskega in empiričnega izvora. Med slednjimi so še posebej zanimiva tista, ki izhajajo iz nedavno opravljene raziskave z naslovom »Učna motivacija v odnosu do učenja in učne uspešnosti učencev” (Juriševič, 2005). Ugotovitve omenjene raziskave so rdeča nit monografije, med besedilom so posebej poudarjene in povzete tudi v sklepnem delu.

V pričujočem delu je osvetljen pedagoškopsihološki vidik kot sestavni del sicer multidisciplinarnega fenomena učne motivacije.

Ostale publikacije

Alt

Otroci iz Deponije: pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok v izobraževalni sistem – analiza akcijskega eksperimenta

SP

Alt

Teoretični model kartografskega opismenjevanja v prvem triletju osnovne šole

SP

Alt

Elementarne igre in igrarije za slepe in slabovidne

SP

Alt

Včasih samo jecljam: knjiga za otroke od 7. do 12. leta starosti

SP

Alt

Mišljenje in govor

SP

Bodi na tekočem