Alt
Mojca Juriševič

Učna motivacija in razlike med učenci

Leto izida: 2006

Št. strani: 150

ISBN: 978-961-253-137-9

Osnovni raziskovalni problem pričujoče monografije je osvetlitev kompleksnosti narave učne motivacije, in sicer z integracijo sodobnih raziskovalnih spoznanj teoretskega in empiričnega izvora. Med slednjimi so še posebej zanimiva tista, ki izhajajo iz nedavno opravljene raziskave z naslovom »Učna motivacija v odnosu do učenja in učne uspešnosti učencev” (Juriševič, 2005). Ugotovitve omenjene raziskave so rdeča nit monografije, med besedilom so posebej poudarjene in povzete tudi v sklepnem delu.

V pričujočem delu je osvetljen pedagoškopsihološki vidik kot sestavni del sicer multidisciplinarnega fenomena učne motivacije.

Ostale publikacije

Alt

Socialna pedagogika – med teorijo in prakso

SP

Alt

Nekaj misli o vzgoji

SP

Alt

Mavrična zveza: model medkulturnega preventivnega dela

SP

Alt

Skladnja angleškega jezika

SP

Alt

Med opisom in številko: rezultati evalvacije zaključnih opisnih ocen in analiza mnenj učiteljev in staršev o ocenjevanju znanja

SP

Bodi na tekočem