Alt
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Majda Plestenjak

Alternativni vzgojni koncepti

Leto izida: 2008

Št. strani: 146

ISBN: 978-961-253-133-1

Sestavljena je iz dveh delov. V prvi del, z naslovom Reformsko pedagoško gibanje in nastanek alternativnih vzgojnih konceptov, je posvečen predvsem terminologiji, nastanku in pomenu alternativnih vzgojnih konceptov.

V drugem delu so predstavljeni štirje pri nas najbolj znani alternativni vzgojni koncepti: vzgojni koncept Rudolfa Steinerja in njegov waldorfski vrtec ter šolo, vzgojni koncept Marije Montessori, pristop Reggio Emilio in vzgojni koncept Aleksandra Sutherlanda Neilla.

Knjiga je najprej namenjena študentom predšolske vzgoje, vendar je zasnova knjige postavljena širše, tako da lahko zadovolji tudi študentke in študente drugih pedagoških smeri, vzgojitelje in učitelje v praksi in vse tiste, ki se sicer z vzgojo in izobraževanjem ne ukvarjajo profesionalno, vendar jih ta tematika zanima.

Ostale publikacije

Alt

Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: sodobni didaktični pristopi v visokem šolstvu

SP

Alt

Poučevanje učencev, katerih prvi jezik ni slovenski

SP

Alt

Na cesti: brezdomci o sebi in drugi o njih

SP

Alt

Naše deklice in dečki ‘z vžigalicami’

SP

Alt

Več kot nobena, a manj kot tisoč in ena rešena naloga iz linearne algebre

SP

Bodi na tekočem