Naravoslovje v Reggio projektih
Leto izida: 2012
Št. strani: 99
ISBN: 978-961-253-083-9
Zgodnje naravoslovje naj bi postavilo temelje poznejšemu naravoslovju v šoli. Cilj tega je vzgojiti naravoslovno pismenega posameznika, ki bi imel poleg poznavanja temeljnih pojmov sposobnosti za reševanje problemov in odkrivanje narave na logičen in znanstven način. Za vse to je treba razviti nekaj spretnosti in sposobnosti. V naravoslovju te spretnosti in sposobnosti imenujemo naravoslovni postopki. Preprostejši med njimi (primerjanje, razvrščanje, urejanje, prirejanje, merjenje …) so del začetnega naravoslovja. Naravoslovje za najmlajše naj bi bilo tudi postavljanje novih in novih vprašanj, seveda takih, na katera bi otroci znali in bili sposobni odgovoriti. Vzgojitelji in starši naj bi znali zapletena vprašanja poenostaviti, jih razčleniti in preoblikovati v vprašanja, ki so otrokom razumljiva in na katera lahko sami poiščejo odgovore. Tako naravoslovje postane aktivna, poučna in zabavna dejavnost. Otroci ob opazovanju pojavov okrog sebe, razmišljanju ter ob rokovanju s predmeti in snovmi razvijajo čut za okolje in ga hkrati spoznavajo.