Alt
Janez Vogrinc, Vesna Podgornik

Samoevelvacija na področju predšolske vzgoje

Leto izida: 2012

Št. strani: 116

ISBN: 978-961-253-080-8

Monografija je sestavljena iz dveh delov. V prvem delu predstavimo kratek zgodovinski pregled razvoja evalvacijskih raziskav, opredelimo temeljne značilnosti različnih vrst evalvacijskih raziskav in predstavimo evalvacijsko raziskavo kot raziskovalni pristop, ki združuje kvalitativno in kvantitativno raziskovalno paradigmo. Predstavimo faze evalvacijske raziskave in standarde oz. načela kvalitete in etičnosti evalvacije. Teoretični del monografije zaključimo z opredelitvijo samoevalvacijske raziskave kot pomembnega dejavnika spodbujanja vzgojiteljevega profesionalnega razvoja. V drugem delu monografije so predstavljeni rezultati empirične raziskave, ki smo jo izvedli na reprezentativnem vzorcu vzgojiteljev in svetovalnih delavcev, zaposlenih v slovenskih javnih vrtcih, s katero smo  ugotavljali, kako pogosto in na kakšen način pedagoški delavci v slovenskih vrtcih izvajajo samoevalvacijo.

Ostale publikacije

Alt

Uporaba novih psihoaktivnih snovi v Sloveniji

SP

Alt

Sodobni pedagoški izzivi v teoriji in praksi

SP

Alt

Teoretični model kartografskega opismenjevanja v prvem triletju osnovne šole

SP

Alt

Prehranske karte

SP

Alt

Prispevki k posodobitvi pedagoških študijskih programov I

SP

Bodi na tekočem