Alt
Basil Bernstein

Razred, kodi in nadzor

Leto izida: 2015

Št. strani: 288

ISBN: 978-961-253-175-1

Redna cena: 28,00 EUR

V okvirih tega besedila so pedagoške prakse kulturni prenosi distribucije moči. Četudi sta vidna in nevidna pedagogika na videz nasprotujoči si vrsti, bomo pokazali, da obe vsebujeta družbenorazredne podmene. Vendar se družbenorazredne podmene razlikujejo glede na vrsto pedagogike. Družbenorazredne podmene vidne pedagogike se razlikujejo od  družbenorazrednih podmen nevidne pedagogike. Razredne podmene imajo posledice za tiste otroke, ki so sposobni izkoriščati možnosti pedagoških praks. Podmene vidne pedagogike so bliže delu srednjega razreda, katerega zaposlitev je neposredno povezana z ekonomskim poljem (produkcija, distribucija in kroženje kapitala). Podmene nevidne pedagogike pa so bliže tistemu delu srednjega razreda, ki ni neposredno povezan z ekonomskim poljem, ampak s poljem simbolnega nadzora, in ki dela v specializiranih agencijah simbolnega nadzora, najpogostejših v javnem sektorju (…). V obeh delih je edukacija bistvena za kulturno in ekonomsko produkcijo, čeprav morda nekoliko manj v tistem delu, ki je neposredno povezan z ekonomskim poljem.

Ostale publikacije

Alt

Mentorstvo v zrelem obdobju življenja

SP

Alt

Poučevanje kemije na univerzi v 21. stoletju (Ang: University Chemistry Teaching in the 21. Century)

SP

Alt

Delo je luksus: mladi o izkušnjah brezposelnosti

SP

Alt

Olmie’s Adventure

SP

Alt

Modeli in oblike supervizije

SP

Bodi na tekočem