Alt
Mojca Juriševič

Učna motivacija in razlike med učenci

Leto izida: 2006

Št. strani: 150

ISBN: 978-961-253-137-9

Osnovni raziskovalni problem pričujoče monografije je osvetlitev kompleksnosti narave učne motivacije, in sicer z integracijo sodobnih raziskovalnih spoznanj teoretskega in empiričnega izvora. Med slednjimi so še posebej zanimiva tista, ki izhajajo iz nedavno opravljene raziskave z naslovom »Učna motivacija v odnosu do učenja in učne uspešnosti učencev” (Juriševič, 2005). Ugotovitve omenjene raziskave so rdeča nit monografije, med besedilom so posebej poudarjene in povzete tudi v sklepnem delu.

V pričujočem delu je osvetljen pedagoškopsihološki vidik kot sestavni del sicer multidisciplinarnega fenomena učne motivacije.

Ostale publikacije

Alt

Specialno-pedagoška in terapevtska priporočila za delo z otrokom z razvojnimi primanjkljaji

SP

Alt

Izzivi mentorstva: učbenik

SP

Alt

Zbirka nalog iz elementarne geometrije

SP

Alt

Komu je na poti kakovostno javno šolstvo?

SP

Alt

Halo, pomagajte! Priročnik za strokovnjake na področju duševnega zdravja o specifičnosti telefonskega svetovanja med pandemijo

SP

Bodi na tekočem