Alt
Maja Umek

Teoretični model kartografskega opismenjevanja v prvem triletju osnovne šole

Leto izida: 2001

Št. strani: 85

ISBN: 86-7735-050-0

Knjiga je namenjena študentom razrednega pouka in učiteljem, ki učence razredne stopnje uvajajo v delo z zemljevidi. Pomagala bo »omehčati« sedanji prezahtevni začetek pouka kartografije v tretjem razredu osemletke, učitelji in avtorji učnih gradiv za spoznavanje okolja v prvem triletju devetletne osnovne šole pa bodo v njej poleg teoretičnih našli cilje, učne korake in učne metode, prilagojene učencem posameznih razredov.

Ostale publikacije

Alt

Uporaba drog v družbi tveganj: vpliv varovalnih dejavnikov in dejavnikov tveganja

SP

Alt

Jezikovno in medkulturno uzaveščanje v osnovni šoli: priročnik za učitelje

SP

Alt

Spoznavanje otrok v razredu: izbrane teme iz razvojne psihologije za izvajanje prakse

SP

Alt

Sodobni pedagoški izzivi v teoriji in praksi

SP

Alt

Odraščanje na Samoi: psihološka študija mladih v prvotni družbi za zahodne bralce

SP

Bodi na tekočem