Spoznavanje otrok v razredu: izbrane teme iz razvojne psihologije za izvajanje prakse
Leto izida: 2009
Št. strani: 67
ISBN: 978-961-253-135-5
Priročnik je namenjen študentom na pedagoški praksi v okviru študija na Pedagoški fakulteti, njihovim mentorjem na šolah, pa tudi drugim strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju, ki jih problematika obravnavanih vsebin zanima.
Bodoči učitelji v okviru razvojne psihologije spoznavajo temeljne zakonitosti razvoja ter interakcijsko delovanje dejavnikov, ki vplivajo na različna področja razvoja. Seznanijo se s teorijami razvoja ter s spodbudnimi in škodljivimi vplivi okolja na razvojni proces v različnih razvojnih obdobjih, s poudarkom na šolskem otroku (srednje otroštvo in mladostništvo). V knjigi so poglavja: izhodišča za razumevanje razvojnopsiholoških spoznanj; opazovanje razrednega dogajanja; čustva; medosebni odnosi; kognitivni razvoj ter otrokova osebnost in njen prispevek k šolski uspešnosti.