Alt
Helena Smrtnik Vitulić

Spoznavanje otrok v razredu: izbrane teme iz razvojne psihologije za izvajanje prakse

Leto izida: 2009

Št. strani: 67

ISBN: 978-961-253-135-5

Priročnik je namenjen študentom na pedagoški praksi v okviru študija na Pedagoški fakulteti, njihovim mentorjem na šolah, pa tudi drugim strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju, ki jih problematika obravnavanih vsebin zanima.

Bodoči učitelji v okviru razvojne psihologije spoznavajo temeljne zakonitosti razvoja ter interakcijsko delovanje dejavnikov, ki vplivajo na različna področja razvoja. Seznanijo se s teorijami razvoja ter s spodbudnimi in škodljivimi vplivi okolja na razvojni proces v različnih razvojnih obdobjih, s poudarkom na šolskem otroku (srednje otroštvo in mladostništvo). V knjigi so poglavja: izhodišča za razumevanje razvojnopsiholoških spoznanj; opazovanje razrednega dogajanja; čustva; medosebni odnosi; kognitivni razvoj ter otrokova osebnost in njen prispevek k šolski uspešnosti.

Ostale publikacije

Alt

Prehodi v svet dela – izbira ali nuja?

SP

Alt

O glasbi in z glasbo v pedagoškem procesu: pojmovanje glasbe in glasbeno izobraževanje skozi čas

SP

Alt

Algebrski drobiž: mošnjiček nalog izbirne vrste

SP

Alt

Izbrana poglavja iz glasbene didaktike

SP

Alt

Aktivnosti v naravi za razvoj gibalnih in funkcionalnih sposobnosti otrok z avtizmom

SP

Bodi na tekočem