Alt
Erna Žgur, Ana Ferlinc

Specialno-pedagoška in terapevtska priporočila za delo z otrokom z razvojnimi primanjkljaji

Leto izida: 2021

Št. strani: 60

ISBN: 978-961-253-239-0

Redna cena: 5,00 EUR

Publikacija, poimenovana z delovnim naslovom Vodič s koristnimi napotki za boljše specialno-pedagoško delo z različno populacijo oseb s posebnimi potrebami, je nastala kot rezultat praktičnega razmišljanja profesorice ter študentke o učinkovitejšem pristopu specialno-pedagoške obravnave. Predstavljene vsebine s področja terapevtske dejavnosti so del aktivnosti, ki jih običajno izvajajo nevrofizioterapevti, delovni terapevti, logopedi… Avtorici te terapevtske vsebine z jasno opisanimi postopki, razlagami in nazornimi skicami položajev, na teoretično obrazložen in razumljiv način, predstavljava tudi drugim strokovnim delavcem. Izvajanje Zakona o celostni zgodnji obravnavi predšolskih otrok s posebnimi potrebami (zlasti spodbuditi otrokov razvoj in njegovo socialno vključenost v predšolskem obdobju, okrepiti zmogljivost družine) je tudi naloga specialnega in rehabilitacijskega pedagoga. Znotraj celovite obravnave otrok se bo znašel v položaju nujnega in pričakovanega zagotavljanja optimalnega rokovanja, igranja, hranjenja, oblačenja, učenja ter tudi poučevanja. Avtorici želiva izpostaviti ter po-deliti praktične nasvete in napotke, ki se nanašajo na vsakodnevno ravnanje, pristopanje … do oseb s posebnimi potrebami ter rizičnimi dejavniki.

Ostale publikacije

Alt

Pravila in vzgojno delovanje šole

SP

Alt

Jezikovno spodbujanje otrok z Downovim sindromom z izčrpnim prikazom KPK sistema – s kretnjami podprte komunikacije

SP

Alt

Prostor igre

SP

Alt

Nezadržna moč pravljic: kulturna in družboslovna zgodovina žanra

SP

Alt

Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru

SP

Bodi na tekočem