Alt
Lev S. Vigotski

Mišljenje in govor

Leto izida: 2010

Št. strani: 434

ISBN: 978-961-253-054-9

Učenje govora in šolsko poučevanje se v veliki meri opirata prav na posnemanje, saj se v šoli otrok ne uči nečesa, kar že zna, temveč se uči nekaj, česar sicer še ne zna, vendar mu je v sodelovanju z učiteljem in pod učiteljevim vodstvom že dostopno. Glavno v tem odnosu je dejstvo, da se otrok uči nekaj novega, zato je območje bližnjega razvoja, ki določa področje otroku dostopnih prehodov, za poučevanje in otrokov razvoj tako odločilnega pomena.

Ostale publikacije

Alt

Začetno naravoslovje – biologija: navodila za vaje s teoretičnim dodatkom

SP

Alt

Mavrična zveza: model medkulturnega preventivnega dela

SP

Alt

Med opisom in številko: rezultati evalvacije zaključnih opisnih ocen in analiza mnenj učiteljev in staršev o ocenjevanju znanja

SP

Alt

Sodobni pedagoški izzivi v teoriji in praksi

SP

Alt

Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru

SP

Bodi na tekočem