Alt
Marjan Šimenc (ur.), Veronika Tašner (ur.)

Komu je na poti kakovostno javno šolstvo?

Leto izida: 2016

Št. strani: 118

ISBN: 978-961-92131-5-5

Na področju vzgoje in izobraževanja je neoliberalna globalizacija širila vero, da bosta trg in konkurenca vodila do boljših dosežkov. Zadolžena država, ki je morala plačati zapitek gospodarske krize, je bila prisiljena krčiti sredstva za javno šolstvo. Ko je iz ideoloških razlogov to varčevanje sovpadlo z odlivanjem denarja iz javne sfere v zasebno, je upadla tudi kakovost javnega sistema. Naslednji možni korak je lahko predvideti: slabša kakovost javnega šolstva, ki je posledica nenaklonjenosti, omejevanja in krčenja, postane dodatni razlog za močnejšo podporo zasebnim šolam. To se za zdaj morda res zdi zgolj možnost, a gre za možnost, ki hoče postati realnost. Avtorice in avtorji pričujočega dela predlagamo, da Slovenija, da ne bi ponovila nakazane poti razgradnje javnega sektorja, opravi temeljit razmislek o smiselnih in potrebnih korakih pri urejanju razmerja med javnim in zasebnim v šolstvu. Tisto, kar se zdaj lahko zdi drobna sprememba, bo imelo čez desetletje morda bistveno drugačen pomen.

Ostale publikacije

Alt

Socialna pedagogika: izbrani koncepti stroke

SP

Alt

Metode in tehnike supervizije

SP

Alt

Poučevanje kemije na univerzi v 21. stoletju (Ang: University Chemistry Teaching in the 21. Century)

SP

Alt

Razvoj pojma število pri predšolskem otroku

SP

Alt

Competency Profile for Teaching and Learning Research Integrity

SP

Bodi na tekočem