Alt
Tatjana Devjak, Sanja Berčnik, Majda Plestenjak

Alternativni vzgojni koncepti

Leto izida: 2008

Št. strani: 146

ISBN: 978-961-253-133-1

Sestavljena je iz dveh delov. V prvi del, z naslovom Reformsko pedagoško gibanje in nastanek alternativnih vzgojnih konceptov, je posvečen predvsem terminologiji, nastanku in pomenu alternativnih vzgojnih konceptov.

V drugem delu so predstavljeni štirje pri nas najbolj znani alternativni vzgojni koncepti: vzgojni koncept Rudolfa Steinerja in njegov waldorfski vrtec ter šolo, vzgojni koncept Marije Montessori, pristop Reggio Emilio in vzgojni koncept Aleksandra Sutherlanda Neilla.

Knjiga je najprej namenjena študentom predšolske vzgoje, vendar je zasnova knjige postavljena širše, tako da lahko zadovolji tudi študentke in študente drugih pedagoških smeri, vzgojitelje in učitelje v praksi in vse tiste, ki se sicer z vzgojo in izobraževanjem ne ukvarjajo profesionalno, vendar jih ta tematika zanima.

Ostale publikacije

Alt

Šola in otrokov razvoj: mlajši otrok v šoli

SP

Alt

Innovative Learning and Teaching for Quality Careers of Graduates and Excellent Higher Education: Arts Didactics in Higher Education

SP

Alt

Osnove doživljajske pedagogike

SP

Alt

Poučevanje kemije na univerzi v 21. stoletju (Ang: University Chemistry Teaching in the 21. Century)

SP

Alt

Državljanstvo in izobraževanje v osemindvajsetih državah: državljanska vednost in angažiranost pri štirinajstih letih

SP

Bodi na tekočem