izredna profesorica
dr. Mateja Dagarin Fojkar
Kabinet
Kabinet 111
Predmeti na 1. stopnji / Courses (First Cycle)
- Tuji jezik – angleščina / Foreign Language – English
- Angleščina skozi osnovnošolski kurikul / English Through Primary School Curriculum
- Angleški jezik I – strategije za učenje tujega jezika / English language I – Strategies for Foreign Language Learning
Predmeti na 2. stopnji / Courses (Second Cycle)
- Didaktika angleščine na zgodnji stopnji I / Methodology of Teaching English to Young Learners I
- Didaktika angleščine na zgodnji stopnji II / Methodology of Teaching English to Young Learners II
- Raziskovanje prakse pouka angleščine na razredni stopnji / Research Practice of Teaching English at a Primary Level
- Jezikovno in medkulturno ozaveščanje / Language and Intercultural Awareness
Raziskovalna področja / Research areas
- didaktika angleščine / English Language Teaching Methodology
- opismenjevanje v tujem jeziku / foreign language literacy development
- zgodnje poučevanje jezikov / teaching foreign languages to young learners
- izobraževanje učiteljev za zgodnje poučevanje tujih jezikov / teacher education for foreign language learning and teaching
Koordinatorstvo
- Študijski program za izpopolnjevanje iz zgodnjega poučevanja angleščine (PI-ZPA) (
več informacij)
Projekti / Projects
- Moving Targets – Teaching English at an elementary school by means of drama and music (Erasmus Intensive Programme, countries included: the Netherlands, United Kingdom, Sweden, Turkey, Slovenia) (2011 – 2014)
- ECEP – Encouraging the culture of evaluation among professionals (2008 – 2011), Graz: European Centre for Modern Languages
- Sporazumevanje v tujih jezikih/Uvajanje tujega jezika (UTJ) in jezikovnega/medkulturnega uzaveščanja (JiMU) v prvo vzgojno-izobraževalno obdobje OŠ (2008-2010), MŠŠ, ZRSŠ, PEF
- TEMOLAYOLE – Developing teachers of modern languages to young learners (2004-2007), Graz, European Centre for Modern Languages
- Večjezična pismenost: opismenjevanje, (ustvarjalno) branje in pisanje v tujem oziroma drugem jeziku (2001-2006), Ljubljana: MŠŠ, FF; Graz: European Centre for Modern Languages
- Pregled stanja tujejezikovnega učenja in poučevanja v Sloveniji z vidika evropskih usmeritev in predlogov nadaljnje konceptualizacije poučevanja tujih jezikov (2001-2006), Ljubljana: MŠŠ, FF