Alt
Vesna Geršak, Helena Korošec, Nuša Jurjevič, Urša Rupnik

Doživljati umetnost, odkrivati svet: Razvijanje modela učenja in poučevanja z umetniško izkušnjo (predstavitev projektov v obdobju 2015–2023)

Leto izida: 2024

Št. strani: 114

ISBN: 978-961-297-481-7

V okviru kulturno-umetnostne vzgoje je za spodbujanje umetniškega doživljanja pomemben stik z »živo umetnostjo«, posredovan prek posameznih umetnikov in kulturnih ustanov. Na Pedagoški fakulteti v Ljubljani že več let izvajamo projekte, v katerih učne izkušnje študentk in študentov povezujemo v ustvarjalnih sodelovanjih z umetniki in kulturnimi ustanovami. Delo in ustvarjanje nadaljujemo pri pedagoškem delu z otroki v vrtcih in šolah. Predstavljeni projekti v učbeniku in priloženem filmu z izseki posnetkov posameznih projektov so zaokroženi z modelom učenja in poučevanja z umetniško izkušnjo, ki presega nekatere ustaljene okvirje poučevanja in nudi otrokom, učencem in študentom spodbudno učno okolje za izražanje v različnih umetniških jezikih in medsebojno sodelovanje. Ta pristop ni le izobraževalni, ampak udeleženim omogoča celostno estetsko umetniško doživetje, ki spodbuja ustvarjalnost in refleksijo o svetu. Študentom pedagoških smeri pa odkriva možnosti povezovanja s kulturnimi ustanovami in umetniki ter ponuja konkretne modele za razvoj lastnih projektov, ki bodo oblikovali njihovo pedagoško prakso.

Ostale publikacije

Alt

Kako je nastala risanka v vrtcu Globoko: participacija otrok v vrtcu

SP

Alt

Prispevki k posodobitvi pedagoških študijskih programov I

SP

Alt

Prihodnost šole v družbah dela brez dela

SP

Alt

Spoznavanje otrok v razredu: izbrane teme iz razvojne psihologije za izvajanje prakse

SP

Alt

Modeli mentorstva pri vključevanju ranljivih skupin

SP

Bodi na tekočem