Alt
Tatjana Devjak, Marcela Batistič Zorec, Janez Vogrinc, Darija Skubic, Sanja Berčnik

Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti

Leto izida: 2010

Št. strani: 461

ISBN: 978-961-253-052-5

Iz recenzij

Pričujoča monografija na enem mestu izčrpno in sistematično obravnava pedagoški koncept Reggio Emilia. Vendar pa rdeča nit monografije ni zgolj teoretična predstavitev navedenega koncepta, temveč proučevanje možnosti vključevanja elementov obravnavanega koncepta v slovenski Kurikulum za vrtce, zaradi česar je monografija širše uporabna in aktualna. Vsebina monografije je pestra, saj avtorji in avtorice tematiko osvetljujejo iz različnih zornih kotov. Prispevki v monografiji so glede na tematiko smiselno razvrščeni v tri večje vsebinske sklope, kar prispeva k njeni preglednosti in urejenosti.

Vsebinska naravnanost monografije bo zanesljivo pomembno prispevala k razvoju predšolske vzgoje v slovenskem prostoru zlasti na področju kakovostnega načrtovanja, dokumentiranja, izvedbe, spremljave in vrednotenja predšolske vzgoje, na področju nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja strokovnih delavcev, pri oblikovanju partnerskega odnosa med otroki, vzgojitelji, starši in lokalno  skupnostjo ter uveljavljanju participacije otrok.

Ostale publikacije

Alt

Otroci iz Deponije: pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok v izobraževalni sistem – analiza akcijskega eksperimenta

SP

Alt

Kultura bivalnega prostora: arhitektura – uvod, teorija

SP

Alt

Več kot nobena, a manj kot tisoč in ena rešena naloga iz linearne algebre

SP

Alt

Najbolj srečen kot učitelj: bogata poklicna pot prof. dr. Veljka Trohe

SP

Alt

Terapevtska rekreacija v vodi za starejše

SP

Bodi na tekočem