Študij

Poučevanje na razredni stopnji

Cilj magistrskega študijskega programa druge stopnje Poučevanje na razredni stopnji je pridobitev kompetenc za samostojno delo v razredu. Smeri drugostopenjskega študija sta dve: Poučevanje na razredni stopnji in Poučevanje na razredni stopnji z angleščino.

Alt

Možnost nadaljnjega študija na tretji stopnji

Alt

Magistrski študijski program

Alt

Nadaljevanje prvostopenjskega programa Razredni pouk

Alt

1 leto

Alt

Možnost nadaljnjega študija na tretji stopnji

Alt

Magistrski študijski program

Alt

Nadaljevanje prvostopenjskega programa Razredni pouk

Alt

1 leto

Izpostavljeno

Diferencialni izpiti

Komu je program namenjen?

Program je namenjen diplomantom prvostopenjskega študija Razredni pouk in vsem, ki po kateremkoli zaključenem prvostopenjskem študiju želijo samostojno poučevati na razredni stopnji osnovne šole (tem se določijo dodatne obveznosti).

Kateri so cilji programa?

Temeljni cilj smeri Poučevanje na razredni stopnji je usposobiti študente za:

  • samostojno delo v vzgoji in izobraževanju v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole;
  • vrednotenje lastne prakse na podlagi sodobnih specialnodidaktičnih teorij;
  • identificiranje in definiranje problemov lastne prakse na ravni prvega in drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja;
  • sposobnost načrtovanja strategij reševanja problemov in usposobljenost za njihovo timsko reševanje;
  • usposabljanje za razvojno-inovacijsko delo pri vzgoji in izobraževanju;
  • znanstveno proučevanje, vrednotenje, načrtovanje in razvijanje novih rešitev v šolski praksi v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju;
  • samostojno delo v različnih družbenih dejavnostih in svobodnih poklicih.

Cilj je tudi usposobiti študente za:

  • poglobljeno poznavanje izbranega področja (glasbena umetnost, šport, likovna umetnost, slovenščina, matematika, naravoslovje, družboslovje) v vzgoji in izobraževanju otrok do 12. leta;
  • kritično spremljanje najnovejšega razvoja teorije in prakse na področju poučevanja na razredni stopnji;
  • iskanje novih virov znanja na strokovnem in znanstvenem področju poučevanja na razredni stopnji;
  • kritično (samo)refleksijo in (samo)evalvacijo vzgojno-izobraževalnega dela in raziskovalnega dela.

Študentje usmeritve Poučevanje na razredni stopnji z angleščino pridobijo predmetnospecifične kompetence, kot so:

  • zmožnost razumevanja in uporabe načel tujega jezikovnega poučevanja, ki temeljijo na sodobnih teorijah učenja/usvajanja in vrednotenja tujega jezika na zgodnji stopnji ter zmožnost povezovanja z že usvojenimi načeli učenja maternega jezika v tem obdobju in kritično spremljanje najnovejšega razvoja teorije in prakse na celotnem področju vzgoje in izobraževanja;
  • uporaba številnih avtentičnih otroških besedil in iger v angleščini ter njihova ustrezna raba glede na okoliščine in sobesedilo.

Pogoji za vpis

V magistrski študijski program 2. stopnje Poučevanje, smer Poučevanje na razredni stopnji, usmeritev Poučevanje na razredni stopnji, se lahko vpiše, kdor je končal:

  • študijski program 1. stopnje v obsegu 240 kreditnih točk ali univerzitetni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z ustreznega strokovnega področja poučevanje na razredni stopnji (Izobraževanje učiteljev razrednega pouka);
  • študijski program 1. stopnje v obsegu 180 kreditnih točk z ustreznega strokovnega področja poučevanje na razredni stopnji (Izobraževanje učiteljev razrednega pouka), če pred vpisom v program opravi dodatni letnik, predpisan s tem študijskim programom;
  • študijski program 1. stopnje v obsegu 240 kreditnih točk ali univerzitetni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij, če pred vpisom v program opravi študijske obveznosti, bistvene za nadaljevanje študija, v višini med 10 in 60 kreditnih točk. Kandidat mora pred vpisom na študijski program izkazati izkušnje na področju vzgoje in izobraževanja v obsegu 15 kreditnih točk;
  • študijski program 1. stopnje v obsegu 180 kreditnih točk ali visokošolski strokovni študijski program, sprejet pred 11. 6. 2004, z drugih strokovnih področij, če pred vpisom v program opravi dodatni letnik, predpisan s tem študijskim programom, in študijske obveznosti, ki so bistvene za nadaljevanje študija, v višini med 10 in 60 kreditnih točk. Kandidat mora pred vpisom v študijski program izkazati izkušnje na področju vzgoje in izobraževanja v obsegu 15 kreditnih točk;
  • pogoje za vpis izpolnjujejo tudi kandidati, ki so končali enakovredno izobraževanje v tujini in se vpisujejo pod enakimi pogoji, kot veljajo za kandidate, ki so zaključili šolanje v Sloveniji. Pred vpisom v program morajo opraviti postopek priznavanja izobraževanja za namen nadaljevanja študija.

V magistrski študijski program druge stopnje Poučevanje na razredni stopnji z angleščino se lahko vpiše, kdor izpolnjuje zgoraj navedene pogoje in še dodatnega: Pred vpisom v program morajo kandidati dokazati znanje angleščine na mojstrski ravni (veljavni izpiti: Cambridge Certificate of Advanced English – najmanj ocena B pri vseh štirih zmožnostih, IELTS – najmanj ocena B pri vseh štirih zmožnostih, izpit iz aktivnega znanja iz angleščine na Filozofski fakulteti v Ljubljani (z ocenami najmanj prav dobro pri vseh 4 jezikovnih zmožnostih) ali interni izpit pred vstopom v program na ravni C1, z oceno 8 ali več).

Bodi na tekočem