Študij

Višji letnik

Referat

Uradne ure referata

Izpostavljeno

Vpisni list za naslednje študijsko lahko izpolnite od 2. 9. 2024, od polnoči dalje do 30. 9. 2024

VPIS V VIŠJI LETNIK V ŠTUDIJSKEM LETU 2024/2025
DO VKLJUČNO 30. 9. 2024

 

PRED VPISOM MORATE IMETI V VISOKOŠOLSKEM INFORMACIJSKEM SISTEMU VIS (v nadaljevanju: sistem VIS) PORAVNANE VSE FINANČNE OBVEZNOSTI! 

Vpisni list izpolnite v sistemu VIS. Vpis v višji letnik je možen v kolikor izpolnjujete pogoje za napredovanje po programu.
Študente 2. in 3. letnikov opozarjamo, da je eden od pogojev za vpis v 3. oz. 4. letnik tudi ta, da imate opravljene vse obveznosti (60 KT) iz 1. (za vpis v 3. letnik) oz. 2. letnika (za vpis v 4. letnik).

!Ponudba izbirnih predmetov za študijsko leto 2024/2025 je objavljena v sistemu VIS v meniju RAZNO / Izbirni predmeti C/D

  1. Pri izboru izbirnih predmetov upoštevajte navodila za izbiro izbirnih predmetov.
  2. Predhodno izbrani izbirni predmeti so že vneseni v sistem VIS in jih ni potrebno izbirati. V primeru težav se obrnite na referat Pedagoške fakultete.
  3. Posamezni izbirni predmeti skupine »C« in »D« se bodo izvajali, v kolikor bo dovolj prijav. Dokončna razporeditev bo znana po koncu vpisnih postopkov in bo razvidna v vašem elektronskem indeksu v sistemu VIS.
  4. Neobvezno: izberete lahko tudi BD Splošni izbirni predmet: Obštudijska dejavnost COD – 3KT v okviru Univerze v Ljubljani Centra za obštudijsko dejavnost. Opozarjamo vas, da je to dodatni izbirni predmet, kar pomeni, da se pridobljene kreditne točke pri tem predmetu ne štejejo v skupni obseg 60KT.

Postopek vpisa:

  1. Po vstopu na vašo osebno stran v sistemu VIS v meniju na levi strani izberite VPISNI LIST/VPIS.
    Študenti izrednega študija:
    Med izpolnjevanjem vpisnega lista izberite število obrokov za plačilo šolnine (na podlagi izbranega števila obrokov se vam bo kreirala pogodba, ki jo boste v nadaljevanju natisnili); naknadna sprememba izbranega števila obrokov NI MOGOČA.
  2. Po vnosu vseh zahtevanih podatkov v vpisni list potrdite vnos z gumbom POTRDI.
  3. Vneseni podatki se izpišejo na zaslonu za ponovni pregled. Točnost podatkov dokončno potrdite z gumbom POTRDI.
  4. Po uspešni izpolnitvi vpisnega lista bo slednji elektronsko posredovan v pregled Referatu.
  5. Študenti izrednega študija: V meniju na levi strani izberite »Vpis/Tiskanje« in natisnite dva izvoda pogodbe. Oba izvoda pogodbe podpišite in ju pošljite na naslov Univerza v Ljubljani Pedagoška fakulteta, Kardeljeva ploščad 16, 1000 Ljubljana.
  6. Na vaš elektronski naslov boste najkasneje naslednji delovni dan po izpolnitvi vpisnega lista prejeli račun za prispevke, povezane s študijem, ki ga poravnajte v predpisanem roku.

 

VPISNI POSTOPEK BO ZAKLJUČEN SAMO PO PREJEMU elektronsko oddanega vpisnega lista in plačilu prispevkov, povezanih s študijem.
Po zaključenem vpisnem postopku boste prejeli obvestilo na vaš elektronski naslov, v sistemu VIS pa bo v meniju MOJI PODATKI/POTRDILO O VPISU omogočeno tiskanje potrdila o vpisu.
Potrdilo o opravljenih obveznostih si lahko natisnete v sistemu VIS v meniju MOJI PODATKI/POTRDILO O OPRAVLJENIH IZPITIH. Potrdila, ki si jih boste v sistemu VIS natisnili sami, so brezplačna.

 

!NALEPKA ZA ŠTUDENTSKO IZKAZNICO

V primeru, da potrebujete nalepko za študentsko izkaznico, natisnite Potrdilo o vpisu za študijsko leto 2024/25, nanj prilepite študentsko izkaznico in pošljite na naslov Univerza v Ljubljani Pedagoška fakulteta, Kardeljeva ploščad 16, 1000 Ljubljana, s pripisom ”Za referat-študentska izkaznica”. Nalepko za študentsko lahko prevzamete tudi v referatu UL PEF, vendar samo v času uradnih ur.

Postopek oddaje vloge za izdajo subvencionirane vozovnice urejate preko spletnih strani eUprave.

Bodi na tekočem