V ŠTUDIJSKEM LETU 2024/2025
DO VKLJUČNO 30. 9. 2024
PRED VPISOM MORATE IMETI V VISOKOŠOLSKEM INFORMACIJSKEM SISTEMU VIS PORAVNANE VSE FINANČNE OBVEZNOSTI!
ŠTUDENT, KI JE V ČASU ŠTUDIJA PONAVLJAL LETNIK ALI SPREMENIL ŠTUDIJSKI PROGRAM ALI SMER, NI UPRAVIČEN DO DODATNEGA LETA (70. ČLEN ZViS).
Vpisni list izpolnite v sistemu VIS.
Postopek vpisa:
- Po vstopu na vašo osebno stran v sistemu VIS v meniju na levi strani izberite VPISNI LIST/VPIS.
- Po vnosu vseh zahtevanih podatkov v vpisni list potrdite vnos z gumbom POTRDI.
- Vneseni podatki se izpišejo na zaslonu za ponovni pregled. Točnost podatkov dokončno potrdite z gumbom POTRDI.
- Po uspešni izpolnitvi vpisnega lista bo slednji elektronsko posredovan v pregled Referatu.
- Na vaš elektronski naslov boste najkasneje naslednji delovni dan po izpolnitvi vpisnega lista prejeli račun za prispevke, povezane s študijem, ki ga poravnajte v predpisanem roku.
Po zaključenem vpisnem postopku boste prejeli obvestilo na vaš elektronski naslov, v sistemu VIS pa bo v meniju MOJI PODATKI/POTRDILO O VPISU omogočeno tiskanje potrdila o vpisu.
Potrdilo o opravljenih obveznostih si lahko natisnete v sistemu VIS v meniju MOJI PODATKI/POTRDILO O OPRAVLJENIH IZPITIH. Potrdila, ki si jih boste v sistemu VIS natisnili sami, so brezplačna.
!NALEPKA ZA ŠTUDENTSKO IZKAZNICO
V primeru, da potrebujete nalepko za študentsko izkaznico, natisnite Potrdilo o vpisu za študijsko leto 2024/25, nanj prilepite študentsko izkaznico in pošljite na naslov Univerza v Ljubljani Pedagoška fakulteta, Kardeljeva ploščad 16, 1000 Ljubljana, s pripisom ”Za referat-študentska izkaznica”. Nalepko za študentsko lahko prevzamete tudi v referatu UL PEF, vendar samo v času uradnih ur.
Postopek oddaje vloge za izdajo subvencionirane vozovnice urejate preko spletnih strani eUprave.