Alt
Alenka Kobolt, Sonja Žorga

Supervizija: proces razvoja in učenja v poklicu

Leto izida: 2006

Št. strani: 298

ISBN: 86-77-35-032-2

Redna cena: 10,00 EUR

Povezanost razvoja in učenja v superviziji, upoštevanje celostnosti človeka in hkrati konteksta, v katerem poklicno deluje, je glavni okvir, v katerega sta avtorici umestili odgovore na najpogostejša vprašanja, ki se nanašajo na supervizijo. Tako spoznamo, kaj je supervizija, kako se je razvijala v preteklosti in kakšno je njeno današnje stanje, kakšna so njena teoretična izhodišča (od psihoanalitičnih, sistemsko- teoretičnih do skupinsko dinamičnih), kakšna je vloga supervizije pri poklicnem in osebnostnem razvoju ter kateri so cilji in funkcije supervizije. Izvemo tudi, kako izvajati supervizijo, kdo je supervizor, katere so faze supervizije ipd. Marsikdo, ki že pozna osnove supervizije, bo dobil odgovore tudi na bolj specifična vprašanja, ki so povezana z delovnimi oblikami supervizijskega procesa (individualna in skupinska supervizija, supervizija tima in intervizija) in modeli v superviziji (modeli v edukaciji terapevtov, sistemsko-komunikacijski model, razvojno-edukativni model supervizije ipd.), ki predstavljajo dragocen prispevek k razumevanju supervizije in njene vloge v različnih razmerah in delovnih okoljih.

Ostale publikacije

Alt

Samopodoba šolskega otroka

SP

Alt

Nazaj v prihodnost: eseji o slikarstvu

SP

Alt

Na pragu novega doma: oddaja otrok v vzgojni zavod

SP

Alt

Homo academicus

SP

Alt

Novoletna praznovanja: pripovedovanje zgodb za mlade učence angleščine kot tujega jezika

SP

Bodi na tekočem