Alt
Mojca Juriševič

Motiviranje učencev v šoli: analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti v vzgojno-izobraževalnem sistemu

Leto izida: 2012

Št. strani: 82

Osrednje vprašanje, ki je rdeča nit učbenika, je vprašanje o vsebinah strokovne kompetentnosti učiteljev za uspešno motiviranje učencev v šoli. Šolsko učenje je namreč posebna vrsta učenja, ki se od spontanega vsakodnevnega učenja loči ravno po intenziteti in vsebini učne motiviranosti.

V učbeniku si vsebine zaporedno vsebinsko smiselno sledijo; učiteljevo znanje o razvojnopsiholoških značilnostih učencev ni posebej izpostavljeno, ker je to med študijem temeljito obravnavano v okviru razvojne psihologije. Vsebine učbenika pa ponudijo specialna pedagoškopsihološka znanja, ki učiteljevo kompetentnost poglabljajo in razširjajo na področju motiviranja za učenje, eni od osrednjih tem pri predmetih pedagoška psihologija in psihologija za učitelje, ter se smiselno dopolnjujejo z vsebinami, ki jih študentje spoznavajo pri splošni didaktiki in posameznih specialnih didaktikah.

Ostale publikacije

Alt

Aktivnosti v naravi za razvoj gibalnih in funkcionalnih sposobnosti otrok z avtizmom

SP

Alt

Moč vzgoje: sodobna vprašanja teorije vzgoje

SP

Alt

Spodbujajmo razvoj zdrave otrokove samopodobe v začetku šolanja: priročnik za učitelje prvega triletja osnovne šole

SP

Alt

Socialna pedagogika: izbrani koncepti stroke

SP

Alt

Večjezične dejavnosti v šoli in vrtcu: zbirka primerov iz prakse

SP

Bodi na tekočem