Alt
Lev S. Vigotski

Mišljenje in govor

Leto izida: 2010

Št. strani: 434

ISBN: 978-961-253-054-9

Učenje govora in šolsko poučevanje se v veliki meri opirata prav na posnemanje, saj se v šoli otrok ne uči nečesa, kar že zna, temveč se uči nekaj, česar sicer še ne zna, vendar mu je v sodelovanju z učiteljem in pod učiteljevim vodstvom že dostopno. Glavno v tem odnosu je dejstvo, da se otrok uči nekaj novega, zato je območje bližnjega razvoja, ki določa področje otroku dostopnih prehodov, za poučevanje in otrokov razvoj tako odločilnega pomena.

Ostale publikacije

Alt

Pisanje učnih priprav za matematiko na razredni stopnji: priročnik za študente

SP

Alt

Terapevtska rekreacija v vodi za starejše

SP

Alt

Vsak otrok si zasluži najboljšega učitelja

SP

Alt

Competency Profile for Teaching and Learning Research Integrity

SP

Alt

Nekaj misli o vzgoji

SP

Bodi na tekočem