Alt
Janez Vogrinc

Kvalitativno raziskovanje na pedagoškem področju

Leto izida: 2008

Št. strani: 228

ISBN: 978-961-253-127-0

V monografiji so podane glavne značilnosti obeh filozofskih smeri, ki pomagajo razumeti temeljne razlike med kvalitativno in kvantitativno paradigmo pedagoškega raziskovanja. Predstavljeni so širši epistemološki okviri, iz katerih izhaja kvalitativno raziskovanje, temeljna načela in splošne značilnosti kvalitativnega raziskovanja. Posebej sta obravnavana vloga raziskovalca v kvalitativnem raziskovanju in odnos med raziskovanim in raziskovalcem. V kvalitativnem raziskovanju se uporabljajo različne tehnike in instrumenti zbiranja podatkov. V monografiji so analizirane temeljne vrste kvalitativnih tehnik zbiranja podatkov in njihove značilnosti, pri čemer je poseben poudarek namenjen merskim karakteristikam posameznih instrumentov. Analizirana so dosedanja spoznanja o kriterijih ugotavljanja kakovosti znanstvenih spoznanj kvalitativnega raziskovanja. Dosedanja spoznanja so kritično ovrednotena z vidika epistemoloških izhodišč kvalitativnega raziskovanja in na tej podlagi je v sklepu predstavljen sklop kriterijev, ki naj bi se uporabljal za ocenjevanje kakovosti kvalitativnih raziskav in njihovih ugotovitev.

Ostale publikacije

Alt

Gozd spomina – slikanica in priročnik

SP

Alt

Naravne spojine v živih sistemih: teoretične osnove z navodili za laboratorijske vaje

SP

Alt

Grafika: visoki tisk, ploski tisk

SP

Alt

Pisanje učnih priprav za matematiko na razredni stopnji: priročnik za študente

SP

Alt

Odraščanje na Samoi: psihološka študija mladih v prvotni družbi za zahodne bralce

SP

Bodi na tekočem