Alt
Alenka Kobolt (ur.)

Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi

Leto izida: 2010

Št. strani: 382

ISBN: 978-961-253-047-1

Sodobna šola prisega na storilnost, tekmovalnost in individualno odgovornost. Zato je posebno ranljiva skupina tistih mladih, ki imajo težave z učenjem, ki jim ne uspe končati izobrazbene poti in so hkrati brez zadovoljive odnosne, socialne in družinske podpore. Postajajo izključeni iz izobraževalnih prostorov, označujejo jih visoka stopnja negotovosti v lastne sposobnosti, nizka samopodoba, pomanjkljive funkcionalne, socialne in komunikacijske spretnosti, strah pred nadaljnjim neuspehom. Preostane jim umik v skupine, ki jih sprejmejo in zaščitijo pred osamljenostjo. Te skupine so praviloma same deprivilegirane, stigmatizirane, marginalizirane in živijo na družbenem obrobju.

Skupino strokovnjakov na Pedagoški fakulteti in v praksi je zanimalo kakšna pričakovanja družba naslavlja na odraščajočo generacijo, katera vedenja učencev/dijakov so za učitelje najbolj moteča, kako pogosto se takšna vedenja v šolah pojavljajo, kako poteka delo z usmerjenimi učenci/učenkami, kakšne izzive to delo pedagoškim delavcem prinaša in kako delajo z učenci, katerih vedenje je izstopajoče.

Ostale publikacije

Alt

Dvajset najpomembnejših psiholoških načel za poučevanje in učenje ustvarjalnih, talentiranih in nadarjenih učencev od vrtca do srednje šole

SP

Alt

Okviri in izzivi mladinskega dela v Sloveniji

SP

Alt

Vloga psihologa v vzgoji in izobraževanju nadarjenih

SP

Alt

Grafika: visoki tisk, ploski tisk

SP

Alt

Čefurji so bili rojeni tu: življenje mladih priseljencev druge generacije v Ljubljani

SP

Bodi na tekočem