Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
Leto izida: 2010
Št. strani: 382
ISBN: 978-961-253-047-1
Sodobna šola prisega na storilnost, tekmovalnost in individualno odgovornost. Zato je posebno ranljiva skupina tistih mladih, ki imajo težave z učenjem, ki jim ne uspe končati izobrazbene poti in so hkrati brez zadovoljive odnosne, socialne in družinske podpore. Postajajo izključeni iz izobraževalnih prostorov, označujejo jih visoka stopnja negotovosti v lastne sposobnosti, nizka samopodoba, pomanjkljive funkcionalne, socialne in komunikacijske spretnosti, strah pred nadaljnjim neuspehom. Preostane jim umik v skupine, ki jih sprejmejo in zaščitijo pred osamljenostjo. Te skupine so praviloma same deprivilegirane, stigmatizirane, marginalizirane in živijo na družbenem obrobju.
Skupino strokovnjakov na Pedagoški fakulteti in v praksi je zanimalo kakšna pričakovanja družba naslavlja na odraščajočo generacijo, katera vedenja učencev/dijakov so za učitelje najbolj moteča, kako pogosto se takšna vedenja v šolah pojavljajo, kako poteka delo z usmerjenimi učenci/učenkami, kakšne izzive to delo pedagoškim delavcem prinaša in kako delajo z učenci, katerih vedenje je izstopajoče.