Alt
Maja Umek

Teoretični model kartografskega opismenjevanja v prvem triletju osnovne šole

Leto izida: 2001

Št. strani: 85

ISBN: 86-7735-050-0

Knjiga je namenjena študentom razrednega pouka in učiteljem, ki učence razredne stopnje uvajajo v delo z zemljevidi. Pomagala bo »omehčati« sedanji prezahtevni začetek pouka kartografije v tretjem razredu osemletke, učitelji in avtorji učnih gradiv za spoznavanje okolja v prvem triletju devetletne osnovne šole pa bodo v njej poleg teoretičnih našli cilje, učne korake in učne metode, prilagojene učencem posameznih razredov.

Ostale publikacije

Alt

Socialna pedagogika: izbrani koncepti stroke

SP

Alt

Preseki odvečnosti: nevidne identitete mladih priseljenk v družbi tranzicijskih vic

SP

Alt

Podobe žuželk skozi znanstveno in umetniško opazovanje

SP

Alt

Prispevki k posodobitvi pedagoških študijskih programov I

SP

Alt

Moj jezikovni vlak: razvijanje jezikovne raznolikosti v vrtcu in osnovni šoli

SP

Bodi na tekočem