Alt
Irena Lesar

Šola za vse? Ideja inkluzije v šolskih sistemih

Leto izida: 2009

Št. strani: 280

ISBN: 978-961-253-044-0

Redna cena: 7,00 EUR

Avtorica v uvodnem razmišljanju izpostavi ključen problem proučevanja zasnove in izvedbe inkluzivnih šolskih praks, ki je v tem, da se z osnovnim sporočilom načela inkluzivnosti danes strinjamo praktično vsi akterji šolske politike in prakse, a ga v nekaterih dimenzijah razumemo izrazito problematično, predvsem pa ga ključni akterji kreiranja šolske realnosti ne povežejo z naborom temeljnih o osebnih vrednot in prepričanj. Ker ideja inkluzivnosti po avtoričinih besedah »preči individualno in družbeno zavezanost tej vrednoti in pripravljenost delovanja v smeri vsakdanjega udejanjanja«, se prepričljiva analiza inkluzivnih praks ne sme ustaviti zgolj pri analizi formalnih elementov šolske politike (šolska zakonodaja), ampak mora zajeti tudi kritično obravnavo predstav šolskih politikov, učiteljev in specialnih pedagogov, kakor tudi širšo raven kulture in politike v posameznih družbenih okoljih.

Ostale publikacije

Alt

Govorno nastopanje v pedagoškem procesu

SP

Alt

Študije (primerjalne) neenakosti

SP

Alt

Specialne didaktike: kaj nas povezuje in kaj ločuje

SP

Alt

Kako mislijo institucije

SP

Alt

Izzivi pedagoškega koncepta Reggio Emilia

SP

Bodi na tekočem