Alt
Helena Smrtnik Vitulić

Spoznavanje otrok v razredu: izbrane teme iz razvojne psihologije za izvajanje prakse

Leto izida: 2009

Št. strani: 67

ISBN: 978-961-253-135-5

Priročnik je namenjen študentom na pedagoški praksi v okviru študija na Pedagoški fakulteti, njihovim mentorjem na šolah, pa tudi drugim strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju, ki jih problematika obravnavanih vsebin zanima.

Bodoči učitelji v okviru razvojne psihologije spoznavajo temeljne zakonitosti razvoja ter interakcijsko delovanje dejavnikov, ki vplivajo na različna področja razvoja. Seznanijo se s teorijami razvoja ter s spodbudnimi in škodljivimi vplivi okolja na razvojni proces v različnih razvojnih obdobjih, s poudarkom na šolskem otroku (srednje otroštvo in mladostništvo). V knjigi so poglavja: izhodišča za razumevanje razvojnopsiholoških spoznanj; opazovanje razrednega dogajanja; čustva; medosebni odnosi; kognitivni razvoj ter otrokova osebnost in njen prispevek k šolski uspešnosti.

Ostale publikacije

Alt

Jezikovno in medkulturno uzaveščanje v osnovni šoli: priročnik za učitelje

SP

Alt

Strokovno didaktične usmeritve za poučevanje matematike v prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom

SP

Alt

Učenci s posebnimi potrebami in medvrstniško nasilje

SP

Alt

Hišica iz soli: romske zgodbe in pesmi

SP

Alt

Halo, pomagajte! Priročnik za strokovnjake na področju duševnega zdravja o specifičnosti telefonskega svetovanja med pandemijo

SP

Bodi na tekočem