Alt
Lev S. Vigotski

Mišljenje in govor

Leto izida: 2010

Št. strani: 434

ISBN: 978-961-253-054-9

Učenje govora in šolsko poučevanje se v veliki meri opirata prav na posnemanje, saj se v šoli otrok ne uči nečesa, kar že zna, temveč se uči nekaj, česar sicer še ne zna, vendar mu je v sodelovanju z učiteljem in pod učiteljevim vodstvom že dostopno. Glavno v tem odnosu je dejstvo, da se otrok uči nekaj novega, zato je območje bližnjega razvoja, ki določa področje otroku dostopnih prehodov, za poučevanje in otrokov razvoj tako odločilnega pomena.

Ostale publikacije

Alt

Vloga psihologa v vzgoji in izobraževanju nadarjenih

SP

Alt

Skupaj skozi Analizo I

SP

Alt

Delovanje svetovalne službe

SP

Alt

KiddyCAT: Test odnosa do lastnega govora za predšolske otroke, ki jecljajo

SP

Alt

Contemporary Topics in Education IV: Part I

SP

Bodi na tekočem