Alt
Tomaž Petek

Govorno nastopanje v pedagoškem procesu

Leto izida: 2019

Št. strani: 123

ISBN: 978-961-253-245-1

Sodobni učitelj mora obvladati govorno nastopanje, da lahko v razredu tvori ustrezna, razumljiva, pravilna in predvsem učinkovita govorjena besedila. Načrtovanje in razvijanje govornega nastopanja pri učiteljih je pomembno za uspešno uresničevanje ciljev sodobnega vzgojno-izobraževalnega procesa, s tem pa tudi priložnost za njihov profesionalni razvoj. V monografiji je celostno predstavljeno področje govornega nastopanja v pedagoškem procesu. Učitelj se mora nanj kakovostno pripraviti vsebinsko, didaktično in »retorično«. Kako to storiti, spozna v petih samostojnih poglavjih: Govorno nastopanje v sklopu sporazumevanja, Učiteljeva vloga v razredni interakciji, Razvijanje govornega nastopanja pri učiteljih, Ocenjevalna lestvica za učiteljev govorni nastop, Kako izboljšati govorno nastopanje učiteljev. Knjiga pomaga učitelju pri zavedanju o pomembnosti ustrezne lastne usposobljenosti za govorno nastopanje in izkušenj, ki so za to potrebne, pri tem, da je kritičen do svojega govornega nastopanja, da se vseživljenjsko govorno izobražuje in da se zaveda, da vsem – učencem in drugim – predstavlja tudi govorni zgled.

Ostale publikacije

Alt

Metode in tehnike supervizije

SP

Alt

Samopodoba šolskega otroka

SP

Alt

Jezikovno in medkulturno uzaveščanje v osnovni šoli: priročnik za učitelje

SP

Alt

Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: specialne didaktike v visokošolskem prostoru

SP

Alt

Finska v vrhu znanja 2030

SP

Bodi na tekočem