Alt
Alenka Kobolt, Sonja Žorga

Supervizija: proces razvoja in učenja v poklicu

Leto izida: 2006

Št. strani: 298

ISBN: 86-77-35-032-2

Redna cena: 10,00 EUR

Povezanost razvoja in učenja v superviziji, upoštevanje celostnosti človeka in hkrati konteksta, v katerem poklicno deluje, je glavni okvir, v katerega sta avtorici umestili odgovore na najpogostejša vprašanja, ki se nanašajo na supervizijo. Tako spoznamo, kaj je supervizija, kako se je razvijala v preteklosti in kakšno je njeno današnje stanje, kakšna so njena teoretična izhodišča (od psihoanalitičnih, sistemsko- teoretičnih do skupinsko dinamičnih), kakšna je vloga supervizije pri poklicnem in osebnostnem razvoju ter kateri so cilji in funkcije supervizije. Izvemo tudi, kako izvajati supervizijo, kdo je supervizor, katere so faze supervizije ipd. Marsikdo, ki že pozna osnove supervizije, bo dobil odgovore tudi na bolj specifična vprašanja, ki so povezana z delovnimi oblikami supervizijskega procesa (individualna in skupinska supervizija, supervizija tima in intervizija) in modeli v superviziji (modeli v edukaciji terapevtov, sistemsko-komunikacijski model, razvojno-edukativni model supervizije ipd.), ki predstavljajo dragocen prispevek k razumevanju supervizije in njene vloge v različnih razmerah in delovnih okoljih.

Ostale publikacije

Alt

Razvijanje in reflektiranje timskega dela v vrtcu

SP

Alt

Šola za vse? Ideja inkluzije v šolskih sistemih

SP

Alt

Nove prakse filozofije

SP

Alt

Dvajset najpomembnejših psiholoških načel za poučevanje in učenje ustvarjalnih, talentiranih in nadarjenih učencev od vrtca do srednje šole

SP

Alt

Ali edukacija lahko spremeni družbo? in drugi spisi

SP

Bodi na tekočem