Alt
Helena Smrtnik Vitulić

Spoznavanje otrok v razredu: izbrane teme iz razvojne psihologije za izvajanje prakse

Leto izida: 2009

Št. strani: 67

ISBN: 978-961-253-135-5

Priročnik je namenjen študentom na pedagoški praksi v okviru študija na Pedagoški fakulteti, njihovim mentorjem na šolah, pa tudi drugim strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju, ki jih problematika obravnavanih vsebin zanima.

Bodoči učitelji v okviru razvojne psihologije spoznavajo temeljne zakonitosti razvoja ter interakcijsko delovanje dejavnikov, ki vplivajo na različna področja razvoja. Seznanijo se s teorijami razvoja ter s spodbudnimi in škodljivimi vplivi okolja na razvojni proces v različnih razvojnih obdobjih, s poudarkom na šolskem otroku (srednje otroštvo in mladostništvo). V knjigi so poglavja: izhodišča za razumevanje razvojnopsiholoških spoznanj; opazovanje razrednega dogajanja; čustva; medosebni odnosi; kognitivni razvoj ter otrokova osebnost in njen prispevek k šolski uspešnosti.

Ostale publikacije

Alt

Učne metode in razvoj učiteljeve metodične kompetence

SP

Alt

Osnove doživljajske pedagogike

SP

Alt

Izzivi priprave tez magistrskega dela

SP

Alt

Contemporary Topics in Education IV: Part I

SP

Alt

Otroci iz Deponije: pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok v izobraževalni sistem – analiza akcijskega eksperimenta

SP

Bodi na tekočem