Alt
Janez Vogrinc, Vesna Podgornik

Samoevelvacija na področju predšolske vzgoje

Leto izida: 2012

Št. strani: 116

ISBN: 978-961-253-080-8

Monografija je sestavljena iz dveh delov. V prvem delu predstavimo kratek zgodovinski pregled razvoja evalvacijskih raziskav, opredelimo temeljne značilnosti različnih vrst evalvacijskih raziskav in predstavimo evalvacijsko raziskavo kot raziskovalni pristop, ki združuje kvalitativno in kvantitativno raziskovalno paradigmo. Predstavimo faze evalvacijske raziskave in standarde oz. načela kvalitete in etičnosti evalvacije. Teoretični del monografije zaključimo z opredelitvijo samoevalvacijske raziskave kot pomembnega dejavnika spodbujanja vzgojiteljevega profesionalnega razvoja. V drugem delu monografije so predstavljeni rezultati empirične raziskave, ki smo jo izvedli na reprezentativnem vzorcu vzgojiteljev in svetovalnih delavcev, zaposlenih v slovenskih javnih vrtcih, s katero smo  ugotavljali, kako pogosto in na kakšen način pedagoški delavci v slovenskih vrtcih izvajajo samoevalvacijo.

Ostale publikacije

Alt

Analiza predmetnika osnovne šole

SP

Alt

Pomoč z umetnostjo z ranljivimi posamezniki in skupinami

SP

Alt

Mavrična zveza: model medkulturnega preventivnega dela

SP

Alt

Naše deklice in dečki ‘z vžigalicami’

SP

Alt

Uporaba drog v družbi tveganj: vpliv varovalnih dejavnikov in dejavnikov tveganja

SP

Bodi na tekočem