Pedagoški koncept Reggio Emilia in Kurikulum za vrtce: podobnosti v različnosti
Leto izida: 2010
Št. strani: 461
ISBN: 978-961-253-052-5
Iz recenzij
Pričujoča monografija na enem mestu izčrpno in sistematično obravnava pedagoški koncept Reggio Emilia. Vendar pa rdeča nit monografije ni zgolj teoretična predstavitev navedenega koncepta, temveč proučevanje možnosti vključevanja elementov obravnavanega koncepta v slovenski Kurikulum za vrtce, zaradi česar je monografija širše uporabna in aktualna. Vsebina monografije je pestra, saj avtorji in avtorice tematiko osvetljujejo iz različnih zornih kotov. Prispevki v monografiji so glede na tematiko smiselno razvrščeni v tri večje vsebinske sklope, kar prispeva k njeni preglednosti in urejenosti.
Vsebinska naravnanost monografije bo zanesljivo pomembno prispevala k razvoju predšolske vzgoje v slovenskem prostoru zlasti na področju kakovostnega načrtovanja, dokumentiranja, izvedbe, spremljave in vrednotenja predšolske vzgoje, na področju nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja strokovnih delavcev, pri oblikovanju partnerskega odnosa med otroki, vzgojitelji, starši in lokalno skupnostjo ter uveljavljanju participacije otrok.