Alt
Tatjana Hodnik, Sanela Hudovernik, Alenka Lipovec, Miha Slapničar

Koncept in analiza matematične in naravoslovne pismenosti v slovenskih šolah in vrtcih

Leto izida: 2022

Št. strani: 170

ISBN: 978-961-253-296-3 (PDF)

V znanstveni monografiji z naslovom Koncept in analiza matematične in naravoslovne pismenosti v slovenskih šolah in vrtcih, ki je izšla v okviru projekta NA MA POTI, sofinanciranem s strani Evropske unije, Evropskega socialnega sklada in Republike Slovenije, so zbrani prispevki osemnajstih visokošolskih učiteljev in sodelavcev štirih različnih fakultet dveh univerz: Pedagoške fakultete in Fakultete za elektrotehniko Univerze v Ljubljani ter Pedagoške fakultete in Fakultete za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru. Monografija vsebuje enajst znanstvenih prispevkov, ki so razdeljeni v tri poglavja. Prvo poglavje, ki pokriva področje matematične pismenosti, zaokrožujeta dva prispevka. Sledi poglavje osmih prispevkov, ki obravnavajo naravoslovno pismenost. V zadnje poglavje, ki obravnava področje finančne pismenosti, pa je vključen en prispevek.

Ostale publikacije

Alt

Šola in otrokov razvoj: mlajši otrok v šoli

SP

Alt

Mušji ples

SP

Alt

Fifty Years of the Coleman Report

SP

Alt

Aktivnosti s konjem – ASK: podporna terapevtska oblika pomoči osebam s posebnimi potrebami

SP

Alt

Mišljenje in govor

SP

Bodi na tekočem