Alt
Maja Umek

Teoretični model kartografskega opismenjevanja v prvem triletju osnovne šole

Leto izida: 2001

Št. strani: 85

ISBN: 86-7735-050-0

Knjiga je namenjena študentom razrednega pouka in učiteljem, ki učence razredne stopnje uvajajo v delo z zemljevidi. Pomagala bo »omehčati« sedanji prezahtevni začetek pouka kartografije v tretjem razredu osemletke, učitelji in avtorji učnih gradiv za spoznavanje okolja v prvem triletju devetletne osnovne šole pa bodo v njej poleg teoretičnih našli cilje, učne korake in učne metode, prilagojene učencem posameznih razredov.

Ostale publikacije

Alt

Teorije v razvojni psihologiji

SP

Alt

Naravoslovje – biologija: skripta

SP

Alt

Učbeniki in družba znanja

SP

Alt

Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: različnost v visokošolskem prostoru

SP

Alt

Vzgojna zasnova javne šole

SP

Bodi na tekočem