Iztok Devetak [18741]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KIEFERLE, Sarah, DEVETAK, Iztok, ESSEX, Jane, HAYES, Sarah, STOJANOVSKA, Marina, MAMLOK-NAAMAN, Rachel, MARKIĆ, Silvija. A rising tide lifts all boats? The model of differentiation as a tool for diversity in science toward social inclusion. Journal of chemical education. 2024, vol. 101, issue , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (9 str.)). ISSN 1938-1328. https://pubs.acs.org/doi/epdf/10.1021/acs.jchemed.3c00550, DOI: 10.1021/acs.jchemed.3c00550. [COBISS.SI-ID 185427971]

 

Tatjana Hodnik [17009]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. HODNIK, Tatjana, VOGRINC, Janez, KREK, Janez. Are the benefits of emergency remote education truly benefits? Ethical dilemmas and research results on emergency remote education from the perspective of prospective teachers and the foundations of pedagogical study programmes = Ali so prednosti izobraževanja na daljavo v sili resnično prednosti? Etične dileme in izsledki raziskav o izobraževanju na daljavo v sili z vidika bodočih učiteljev in temeljev pedagoških študijskih programov. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. , 1 datoteka pdf (36 str.), tabele. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1672/724, DOI: 10.26529/cepsj.1672. [COBISS.SI-ID 184993027]

 

Marija Kavkler [11939]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. POREDOŠ, Mojca, KAVKLER, Marija, KOŠAK BABUDER, Milena. Kaj nam sporočajo mladostniki s specifičnimi učnimi težavami? Proučevanje glasu mladostnikov. Bilten Bravo. jan. 2024, letn. 20, št. 39, str. 54-75, tabele. ISSN 1854-0929. [COBISS.SI-ID 185396739]

Darja Kerec [22605]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KEREC, Darja. Pravnik, diplomat, književnik in publicist Lujo Vojnović in rapalska pogodba. Retrospektive : znanstvena revija za zgodovinopisje in sorodna področja. [Tiskana izd.]. 2023, letn. 6, št. 2/3, str. 169-206. ISSN 2630-3426. [COBISS.SI-ID 185783555]
financer: ARIS, Projekti, J6-3124, SI, Rapalska meja: četrt stoletja obstoja in stoletje dediščine ter spomina

 

Urban Kordeš [18389]

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. OBLAK, Aleš, DRAGAN, Oskar, SLANA OZIMIČ, Anka, KORDEŠ, Urban, PURG, Nina, BON, Jurij, REPOVŠ, Grega. What is it like to do a visuo-spatial working memory task : a qualitative phenomenological study of the visual span task. Consciousness and cognition. Feb. 2024, vol. 118, [article no.] 103628, str. 1-29, ilustr. ISSN 1053-8100. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1053810023001654, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154128, DOI: 10.1016/j.concog.2023.103628. [COBISS.SI-ID 182588163]
financer: ARIS, Sistemski vidiki strategij edukacije in spodbujanja socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju, P5-0126; ARIS, Prostorsko načrtovanje, P5-0100; ARIS, J3-9264, Razstavljanje kognicije: Mehanizmi in reprezentacije delovnega spomina; ARIS, Fiziološki mehanizmi nevroloških motenj in bolezni, P3-0338

Milena Košak Babuder [26199]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. POREDOŠ, Mojca, KAVKLER, Marija, KOŠAK BABUDER, Milena. Kaj nam sporočajo mladostniki s specifičnimi učnimi težavami? Proučevanje glasu mladostnikov. Bilten Bravo. jan. 2024, letn. 20, št. 39, str. 54-75, tabele. ISSN 1854-0929. [COBISS.SI-ID 185396739]

2. KOŠIR, Janja, KOŠIR, Andrej, PODLESEK, Anja, KOŠAK BABUDER, Milena. Typing fluencies of 12–13-year-old students with dyslexia and peers with typical development. Reading and writing quarterly. 2024, vol. 40, issue , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (19 str.)), ilustr., tabele. ISSN 1521-0693. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10573569.2024.2304758, DOI: 10.1080/10573569.2024.2304758. [COBISS.SI-ID 186332163]

 

Janja Košir [31052]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KOŠIR, Janja, KOŠIR, Andrej, PODLESEK, Anja, KOŠAK BABUDER, Milena. Typing fluencies of 12–13-year-old students with dyslexia and peers with typical development. Reading and writing quarterly. 2024, vol. 40, issue , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (19 str.)), ilustr., tabele. ISSN 1521-0693. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10573569.2024.2304758, DOI: 10.1080/10573569.2024.2304758. [COBISS.SI-ID 186332163]

 

Janez Krek [16082]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. HODNIK, Tatjana, VOGRINC, Janez, KREK, Janez. Are the benefits of emergency remote education truly benefits? Ethical dilemmas and research results on emergency remote education from the perspective of prospective teachers and the foundations of pedagogical study programmes = Ali so prednosti izobraževanja na daljavo v sili resnično prednosti? Etične dileme in izsledki raziskav o izobraževanju na daljavo v sili z vidika bodočih učiteljev in temeljev pedagoških študijskih programov. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. , 1 datoteka pdf (36 str.), tabele. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1672/724, DOI: 10.26529/cepsj.1672. [COBISS.SI-ID 184993027]

Miha Matjašič [38368]

 

1.02 Pregledni znanstveni članek

1. MATJAŠIČ, Miha, VOGRINC, Janez. Research competence of pre-service teachers : a systematic literature review. European journal of educational research. 2024, vol. 13, issue 2, str. 877-894, ilustr., tabele. ISSN 2165-8714. https://www.eu-jer.com/volume-13-issue-2-april-2024, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154405, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154405, DOI: 10.12973/eu-jer.13.2.877. [COBISS.SI-ID 184607235]

 

Tomaž Petek [32433]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PETEK, Tomaž. Future kindergarten educators' views regarding the role of language as one of the core kindergarten curriculum areas. European journal of educational research. 2024, vol. 13, issue 2, str. 835-849, tabele. ISSN 2165-8714. https://www.eu-jer.com/volume-13-issue-2-april-2024, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154403, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154403, DOI: 10.12973/eu-jer.13.2.835. [COBISS.SI-ID 184517379]

 

Romina Plešec Gasparič [34569]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PLEŠEC GASPARIČ, Romina, GLAVAN, Marko, ŽVEGLIČ MIHELIČ, Mojca, VALENČIČ ZULJAN, Milena. Effectiveness of flipped learning and teaching : knowledge retention and studentsperceptions. Journal of information technology education : research. 2024, vol. 23, article 1, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (25 str.)), ilustr., tabele. ISSN 1539-3585. https://www.jite.org/documents/Vol23/JITE-Rv23Art001Gasparic9746.pdf, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154081, DOI: 10.28945/5237. [COBISS.SI-ID 182227203]

 

Mojca Poredoš [38232]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. POREDOŠ, Mojca, KAVKLER, Marija, KOŠAK BABUDER, Milena. Kaj nam sporočajo mladostniki s specifičnimi učnimi težavami? Proučevanje glasu mladostnikov. Bilten Bravo. jan. 2024, letn. 20, št. 39, str. 54-75, tabele. ISSN 1854-0929. [COBISS.SI-ID 185396739]

 

Robert Potočnik [38773]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. BOJC, Daša, POTOČNIK, Robert. Secondary school studentsresponse to learning the concept of destruction and transformation of an artwork into another artwork in the visual arts class = Odziv dijakov na spoznavanje koncepta destrukcije in transformacije dela v drugo delo pri pouku likovne umetnosti. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. , 1 datoteka pdf (22 str.), ilustr., tabeli. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1734/719, DOI: 10.26529/cepsj.1734. [COBISS.SI-ID 183903491]

 

Dušan Repovš [07083]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. CHEMS EDDINE, Nabil, REPOVŠ, Dušan. Generalized noncooperative Schrödinger-Kirchhoff-type systems in ▫${\mathbb R}^N$▫. Mathematische Nachrichten. [v tisku] 2024, vol. , iss. , 30 str. ISSN 0025-584X. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/mana.202200503, DOI: 10.1002/mana.202200503. [COBISS.SI-ID 186454787]

 

 

Milena Valenčič Zuljan [11436]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PLEŠEC GASPARIČ, Romina, GLAVAN, Marko, ŽVEGLIČ MIHELIČ, Mojca, VALENČIČ ZULJAN, Milena. Effectiveness of flipped learning and teaching : knowledge retention and studentsperceptions. Journal of information technology education : research. 2024, vol. 23, article 1, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (25 str.)), ilustr., tabele. ISSN 1539-3585. https://www.jite.org/documents/Vol23/JITE-Rv23Art001Gasparic9746.pdf, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154081, DOI: 10.28945/5237. [COBISS.SI-ID 182227203]

 

Janez Vogrinc [23750]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. HODNIK, Tatjana, VOGRINC, Janez, KREK, Janez. Are the benefits of emergency remote education truly benefits? Ethical dilemmas and research results on emergency remote education from the perspective of prospective teachers and the foundations of pedagogical study programmes = Ali so prednosti izobraževanja na daljavo v sili resnično prednosti? Etične dileme in izsledki raziskav o izobraževanju na daljavo v sili z vidika bodočih učiteljev in temeljev pedagoških študijskih programov. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. , 1 datoteka pdf (36 str.), tabele. ISSN 2232-2647. https://cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1672/724, DOI: 10.26529/cepsj.1672. [COBISS.SI-ID 184993027]

 

1.02 Pregledni znanstveni članek

2. MATJAŠIČ, Miha, VOGRINC, Janez. Research competence of pre-service teachers : a systematic literature review. European journal of educational research. 2024, vol. 13, issue 2, str. 877-894, ilustr., tabele. ISSN 2165-8714. https://www.eu-jer.com/volume-13-issue-2-april-2024, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154405, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154405, DOI: 10.12973/eu-jer.13.2.877. [COBISS.SI-ID 184607235]

Erna Žgur [50973]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PAVLETIČ, Bernarda, ŽGUR, Erna. A mother's experience in identifying and helping a child with CTNNB1 syndrome = Izkušnja mame ob prepoznavanju in pomoči otroku s CTNNB1 sindromom. Physis : journal for physical culture and rehabilitation. 2023, vol. 4, no. 1, str. 39-46. ISSN 2738-5124. [COBISS.SI-ID 182609923]

2. VISENJAK, Rebeka, ŽGUR, Erna. Preserving cognitive abilites in adults with intellectual disabilities = Ohranjanje kognitivnih sposobnosti pri odrasli osebi z intelektualnimi primanjkljaji. Physis : journal for physical culture and rehabilitation. 2023, vol. 4, no. 1, str. 28-38. ISSN 2738-5124. [COBISS.SI-ID 182595843]

 

Mojca Žveglič Mihelič [34626]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PLEŠEC GASPARIČ, Romina, GLAVAN, Marko, ŽVEGLIČ MIHELIČ, Mojca, VALENČIČ ZULJAN, Milena. Effectiveness of flipped learning and teaching : knowledge retention and studentsperceptions. Journal of information technology education : research. 2024, vol. 23, article 1, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (25 str.)), ilustr., tabele. ISSN 1539-3585. https://www.jite.org/documents/Vol23/JITE-Rv23Art001Gasparic9746.pdf, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154081, DOI: 10.28945/5237. [COBISS.SI-ID 182227203]