Gregor Bavdek [23565]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. TANUMA, Yuri, KLADNIK, Gregor, MIDDEN, Marion van, ZUPANIČ, Erik, BAVDEK, Gregor, CVETKO, Dean, ARČON, Denis, et al. Noncontact layer stabilization of azafullerene radicals: route toward high-spin-density surfaces. ACS nano. 2023, vol. 17, iss. 24, str. 25301−25310, ilustr. ISSN 1936-0851. https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=153409, DOI: 10.1021/acsnano.3c08717. [COBISS.SI-ID 179321603]

 

Milena Mileva Blažić [19319]

 

1.02 Pregledni znanstveni članek

1. BLAŽIČ, Milena. Pogledi na slikanico. Jezik in slovstvo. [Tiskana izd.]. 2023, letn. 68, št. 3, str. 61-71. ISSN 0021-6933. https://journals.uni-lj.si/jezikinslovstvo/article/view/16391, DOI: 10.4312/jis.68.3.61-71. [COBISS.SI-ID 179695619]

Iztok Devetak [18741]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PURKAT, Matija, DEVETAK, Iztok. Fifth-grade students’ science competenciesan opportunity to rethink further education for science competence = Naravoslovne kompetence učencev petega razreda – priložnost za ponovni razmislek o nadaljnjem izobraževanju za razvoj naravoslovnih kompetenc. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. , 1 datoteka pdf (31 str.), ilustr. ISSN 2232-2647. https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1658/715, DOI: 10.26529/cepsj.1658. [COBISS.SI-ID 180876035]

Tanja Gregorčič [52501]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. MAVRIKAKI, Evangelia, REALDON, Giulia, AIVELO, Tuomas, BAJRAMI, Ani, BAKANAY, Çiçek Dilek, BENIERMANN, Anna, BLAGOJEVIC, Jelena, BUTKEVIČIENĖ, Eglė, TORKAR, Gregor, GREGORČIČ, Tanja, et al. Evolution in European and Israeli school curricula – a comparative analysis. International journal of science education. [Online ed.]. 2024, vol. 46, issue , 1 datoteka pdf (27 str.), tabele, graf. prikazi. ISSN 1464-5289. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09500693.2023.2293090, DOI: 10.1080/09500693.2023.2293090. [COBISS.SI-ID 181990147]

 

Mojca Juriševič [15380]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PODLOGAR, Neža, PODLESEK, Anja, JURIŠEVIČ, Mojca. Academic, emotional, and social experiences of gifted and non-gifted high school students during the COVID-19 pandemic. European journal of psychology of education. 2024, vol. 39, isssue , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (23 str.)), tabele. ISSN 1878-5174. https://link.springer.com/article/10.1007/s10212-023-00782-6, DOI: 10.1007/s10212-023-00782-6. [COBISS.SI-ID 181036803]
financer: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije in Evropski socialni sklad, Project Spodbujanje prožnih oblik učenja in podpora kakovostni karierni orientaciji za nadarjene PROGA 2017/21 [A Flexible Model of Quality Assurance in Gifed Education and Gifed StudentsCareer Development in Slovenian Upper Secondary Education PROGA 2017/21]

 

Darja Kerec [22605]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KEREC, Darja. Organizacijski ukrepi in naloge Rdečega križa Slovenije po drugi svetovni vojni. Prispevki za novejšo zgodovino. [Tiskana izd.]. 2023, letn. 63, št. 3, str. 65-92. ISSN 0353-0329. https://ojs.inz.si/pnz/article/view/4220/4793, DOI: 10.51663/pnz.63.3.04. [COBISS.SI-ID 179349251]

2. KEREC, Darja. Karađorđevići in Prekmurje. Studia Historica Slovenica : časopis za humanistične in družboslovne študije. [Tiskana izd.]. 2023, letn. 23, št. 2, str. 427-457, 567, ilustr. ISSN 1580-8122. https://shs.zgodovinsko-drustvo-kovacic.si/sites/default/files/clanki/SHS-2023-12-Kerec-%28scopus%29.pdf, DOI: 10.32874/SHS.2023-12. [COBISS.SI-ID 179349507]

 

 

Damjana Kogovšek [20399]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KOGOVŠEK, Damjana, NOVŠAK BRCE, Jerneja. Vloga kulturne identitete gluhih in naglušnih mladostnikov v procesu vzgoje in izobraževanja = The role of cultural identity of deaf and hard of hearing adolescents in the educational process. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2023, letn. 32 = 56, št. 3, str. 312-327, tabele. ISSN 1318-6728. [COBISS.SI-ID 180845571]

 

Irena Lesar [19638]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. LESAR, Irena. The educational paradigms in Tagore’s school through the lens of continental pedagogy = Pedagoške paradigme v Tagorejevi šoli skozi objektiv kontinentalne pedagogike. CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal. 2024, vol. 14, no. , 1 datoteka pdf (19 str.). ISSN 2232-2647. https://www.cepsj.si/index.php/cepsj/article/view/1615/710, DOI: 10.26529/cepsj.1615. [COBISS.SI-ID 180886531]
financer: ARRS, Programi, P5-0126, Sistemski vidiki strategij edukacije in spodbujanja socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju

2. KODELE, Tadeja, LESAR, Irena. The school counsellors about participation of pupils with learning difficulties. Sodobna pedagogika. 2023, letn. 74 = 140, št. 4, str. 195-214. ISSN 0038-0474. https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/04-2023_solski-svetovalni-delavci-o-participaciji-otrok-z-ucnimi-tezavami/. [COBISS.SI-ID 181492995]

 

Miha Matjašič [38368]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ARAB, Wissam, LUKANOVIČ, David, MATJAŠIČ, Miha, BLAGANJE, Mija, DEVAL, Bruno. Determinants of Dissatisfaction After laparoscopic cure of vaginal and/or rectal prolapse using mesh : a comprehensive retrospective cohort study. International urogynecology journal. Jan. 2024, vol. , iss. , str. 1-9, ilustr. ISSN 1433-3023. https://link.springer.com/article/10.1007/s00192-023-05701-3, DOI: 10.1007/s00192-023-05701-3. [COBISS.SI-ID 181604099]

 

Jerneja Novšak Brce [32740]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KOGOVŠEK, Damjana, NOVŠAK BRCE, Jerneja. Vloga kulturne identitete gluhih in naglušnih mladostnikov v procesu vzgoje in izobraževanja = The role of cultural identity of deaf and hard of hearing adolescents in the educational process. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2023, letn. 32 = 56, št. 3, str. 312-327, tabele. ISSN 1318-6728. [COBISS.SI-ID 180845571]

 

 

Matic Pavlič [38535]

 

1.02 Pregledni znanstveni članek

1. PAVLIČ, Matic. Dvomodalna dvojezičnost kot prednost gluhih uporabnikov polževih vsadkov = Bimodal bilingualism as an advantage for deaf cochlear implant users. Šolska kronika : zbornik za zgodovino šolstva in vzgoje. 2023, letn. 32 = 56, št. 3, str. 363-375. ISSN 1318-6728. [COBISS.SI-ID 180846083]

 

Tanja Petrušič [39772]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PETRUŠIČ, Tanja, NOVAK, Dario. A 16-week school-based intervention improves physical fitness in Slovenian children : a randomized controlled trial. Frontiers in physiology. 2024, vol. 15, art. 1311046, 1 spletni vir (1 datoteka pdf (10 str.)), tabeli, graf. prikazi. ISSN 1664-042X. https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fphys.2024.1311046/full, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154007, DOI: 10.3389/fphys.2024.1311046. [COBISS.SI-ID 181491459]

2. PETRUŠIČ, Tanja, VUKELIĆ, Bartol, NOVAK, Dario. The effects of an 8-week ball game intervention on the motor abilities of 6-7-year-olds = Vpliv 8-tedenske intervencije iger z žogo na gibalne sposobnosti 6-7 letnikov. Kinesiologia Slovenica : scientific journal on sport. [Print ed.]. 2023, letn. 29, št. 3, str. 119-134, tabeli. ISSN 1318-2269. https://www.kinsi.si/mma/8_Petrusic_Final.pdf/2023122922454773/, https://www.kinsi.si/. [COBISS.SI-ID 179295235]

 

 

Neža Podlogar [53868]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. PODLOGAR, Neža, PODLESEK, Anja, JURIŠEVIČ, Mojca. Academic, emotional, and social experiences of gifted and non-gifted high school students during the COVID-19 pandemic. European journal of psychology of education. 2024, vol. 39, isssue , 1 spletni vir (1 datoteka pdf (23 str.)), tabele. ISSN 1878-5174. https://link.springer.com/article/10.1007/s10212-023-00782-6, DOI: 10.1007/s10212-023-00782-6. [COBISS.SI-ID 181036803]
financer: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport Republike Slovenije in Evropski socialni sklad, Project Spodbujanje prožnih oblik učenja in podpora kakovostni karierni orientaciji za nadarjene PROGA 2017/21 [A Flexible Model of Quality Assurance in Gifed Education and Gifed StudentsCareer Development in Slovenian Upper Secondary Education PROGA 2017/21]

 

Dušan Repovš [07083]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. SAOUDI, Kamel, ALZAHRANI, Eadah, REPOVŠ, Dušan. Nodal solutions for Neumann systems with gradient dependence. Boundary value problems. 2024, vol. 2024, [article no.] 4, 19 str. ISSN 1687-2770. https://boundaryvalueproblems.springeropen.com/articles/10.1186/s13661-023-01814-2, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=153500, DOI: 10.1186/s13661-023-01814-2. [COBISS.SI-ID 180215555]

2. ZHAO, Min, SONG, Yueqiang, REPOVŠ, Dušan. On the ▫$p$▫-fractional Schrödinger-Kirchhoff equations with electromagnetic fields and the Hardy-Littlewood-Sobolev nonlinearity. Demonstratio Mathematica. Jan. 2024, vol. 57, iss. 1, [article no.] 20230124, 18 str. ISSN 2391-4661. https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/dema-2023-0124/html, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=153563, DOI: 10.1515/dema-2023-0124. [COBISS.SI-ID 180796163]

3. BAI, Shujie, SONG, Yueqiang, REPOVŠ, Dušan. Existence and multiplicity of solutions for critical Kirchhoff-Choquard equations involving the fractional ▫$p$▫-Laplacian on the Heisenberg group. Journal of nonlinear and variational analysis. 2024, vol. 8, iss. 1, str. 143-166. ISSN 2560-6778. https://jnva.biemdas.com/archives/2197, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=154014, DOI: 10.23952/jnva.8.2024.1.08. [COBISS.SI-ID 181483523]

 

 

Marjan Šimenc [12196]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ŠIMENC, Marjan. Aktivnost učencev. FNM : filozofska revija za učitelje filozofije, dijake in študente. 2023, letn. 30, št. 55, str. 31-44. ISSN 1408-8274. [COBISS.SI-ID 180816131]

 

 

Gregor Torkar [23553]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. MAVRIKAKI, Evangelia, REALDON, Giulia, AIVELO, Tuomas, BAJRAMI, Ani, BAKANAY, Çiçek Dilek, BENIERMANN, Anna, BLAGOJEVIC, Jelena, BUTKEVIČIENĖ, Eglė, TORKAR, Gregor, GREGORČIČ, Tanja, et al. Evolution in European and Israeli school curricula – a comparative analysis. International journal of science education. [Online ed.]. 2024, vol. 46, issue , 1 datoteka pdf (27 str.), tabele, graf. prikazi. ISSN 1464-5289. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/09500693.2023.2293090, DOI: 10.1080/09500693.2023.2293090. [COBISS.SI-ID 181990147]

 

Pavel Zgaga [05263]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. ZGAGA, Pavel, BALABAN, Corina, LIM, Miguel Antonio, KOMLJENOVIČ, Janja, VEIGA, Amélia, MAGALHÃES, António M., ØRBERG, Jakob Williams. Universities in the knowledge economy. Learning and teaching. 2023, vol. 16, issue 3, str. 88–112. ISSN 1755-2281. https://www.berghahnjournals.com/view/journals/latiss/16/3/latiss.16.issue-3.xml, DOI: 10.3167/latiss.2023.160306. [COBISS.SI-ID 180234755]

 

Erna Žgur [50973]

 

1.01 Izvirni znanstveni članek

1. KUDER, Anja, ŽGUR, Erna. A mother's experience of facing the diagnosis of Pallister Killian syndrome. Innovative issues and approaches in social sciences. 2024, vol. 17, str. 7-19, tabele. ISSN 1855-0541. http://www.iiass.com/pdf/IIASS-2024-art1.pdf, https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=153518. [COBISS.SI-ID 180560643]

2. ŠUC, Lea, KADUNC, Barbara, ŽGUR, Erna. Sodelovanje delovnega terapevta in specialnega ter rehabilitacijskega pedagoga v programih vzgoje in izobraževanja otrok s posebnimi potrebami = Cooperation between occupational therapist and special and rehabilitation teacher in the education program of children with special needs. Slovenska revija za delovno terapijo : strokovna revija Društva in Zbornice delovnih terapevtov Slovenije. dec. 2023, letn. 12, št. 1, str. 81-91, graf. prikazi. ISSN 1580-6561. https://www.zdts.si/index.php/dokumenti/send/20-slovenska-revija-za-delovno-terapijo/244-slovenska-revija-za-delovno-terapijo-letnik-12. [COBISS.SI-ID 181795331]