Novica

Objavljeno: 28. 05. 2020 ob 09:52    Starost: 47 dni

Dve knjižne novostih Založbe UL Pedagoške fakultete

Obveščamo vas o dveh knjižnih novostih Založbe UL Pedagoške fakultete:

  • Patologija glasu ter izbrana poglavja iz patologije govora (2. prenovljena izdaja)
  • Halo, pomagajte! Priročnik za strokovnjake na področju duševnega zdravja o specifičnosti telefonskega svetovanja med pandemijo

 

Nakup prve od navedenih publikacij je možno opraviti v knjižnici UL PEF ali preko spletne prodaje http://www.pef.uni-lj.si/publikacije/.

 

Publikacijo Halo, pomagajte! pa je mogoče v celoti BREZPLAČNO prenesti s spletne strani http://www.pef.uni-lj.si/publikacije/.

 

Patologija glasu ter izbrana poglavja iz patologije govora (2. prenovljena izdaja)

Avtorica: Irena Hočevar Boltežar

 

Učbenik je namenjen študentom logopedije za spoznavanje delovanja vokalnega aparata in patologije glasu. Dodana so tudi nekatera poglavja iz patologije govora, opisana predvsem s stališča zdravnika otorinolaringologa. V predelani izdaji smo izvzeli poglavja o požiranju in rehabilitaciji glasovnih motenj, saj bo o tem govora pri drugih predmetih, posvečenih posebej tem temam. Razširili smo poglavje o glasovnih motnjah ter ga dopolnili z novejšimi spoznanji. Učbenik bo lahko tudi pripomoček pri delu specializantom in specialistom otorinolaringologije, pediatrije, nevrologije in drugim, ki se bodo pri svojem delu srečevali z omenjeno patologijo. 

 

Halo, pomagajte! Priročnik za strokovnjake na področju duševnega zdravja o specifičnosti telefonskega svetovanja med pandemijo

Urednica in avtorica: Gordana Buljan Flander

Druge avtorice: Ivana Ćosić Pregrad, Sara Lulić, Mirna Čagalj Farkas, Antonija Strle, Mia Roje Đapić

Urednica slovenskega prevoda: Mija M. Klemenčič Rozman

 

Gre za prevod e-monografije v obliki priročnika prof. dr. Buljan Flander in soavtoric, v katerem so predstavljene temeljne vsebine telefonskega svetovanja pri zagotavljanju psihosocialne pomoči in podpore, predvsem otrokom in mladostnikom, sicer pa tudi drugim ciljnim skupinam. Delo je nastalo kot odziv na potrebe po telefonskem svetovanju v času pandemije COVID-19, kjer so bili onemogočeni podporni pristopi in programi, ki se izvajajo prek osebnega stika. Avtorice so v delu jasno opisale pristope pri delu telefonskega svetovanja, jih sidrale na lastne dolgoletne izkušnje in dobro zaobsegle kompleksnost situacij, ki se praviloma pojavljajo pri tovrstnem delu. Četudi so temeljne vsebine telefonskega svetovanja izvorno pisane za situacijo pandemije, pa je potrebno poudariti, da so predstavljene vsebine dosti širše in zato enakovredno uporabne tudi v drugih kontekstih telefonskih svetovanj. Četudi v slovenskem prostoru delujejo mnoge telefonske linije za psihološko in psihosocialno (prvo) pomoč in podporo v okviru različnih programov in organizacij, pa ocenjujemo, da pričujoči priročnik predstavlja pomembno dopolnilo ali dodatno branje za delujoče na teh področjih, kakor tudi za študent(k)e in prostovoljce/ke, ki se za to delo šele usposabljajo.


www.pef.uni-lj.si uporablja piškotke. Več informacij Zapri