Novica

Objavljeno: 20. 11. 2019 ob 11:21    Starost: 309 dni

Kaj počnejo slovenski četrtošolci in njihovi učitelji z e-knjigami s pogovori z liki iz zgodb in z diskusijami v majhnih skupinah?

Predstavljajo:  dr. Glenn Smith, University of South Florida – ZDA in študentke Pef: Lara Hodej, Nina Kostrevc in Alja Vintar

 

Partnerji v raziskavi  (po abecednem vrstnem redu):  dr. Milena Blažic, dr. Tomaž Petek, dr. Karmen Pižorn, dr. Igor Saksida in 11 študentov PEF

 

Projekt, v katerem smo oblikovali e-knjige, ki temeljijo na besedilih iz Beril za 4. in 5. razred OŠ, in raziskali, kako četrošolci uporabljajo e-knjige, ki vključujejo pogovore z liki iz zgodbe, diskusije v majhnih skupinah in odprta vprašanja s povratnimi informacijami preko procesiranja jezika (izv. Natural Language Processing), je financiran s strani Fulbrightove štipendije.

 

Cilj: izboljšati motivacijo za branje in 
bralno razumevanje

 

V projektu so sodelovale University of South Florida (ZDA) in Univerza v Ljubljani  (Pedagoška fakulteta, Fakulteta za računalništvo in informatiko) in Institut Jožef Stefan. Rezultate projekta, ki je potekal spomladi 2019, bo predstavil dr. Glenn Gordon Smith.

V torek, 26. novembra ob 11.00 v 104 (Pef)

Razkrivanje rezultatov slovenskih četrtošolcev, ki berejo e-knjige (IMapBooks),

            •  pilotne študije v dveh razredih in

            •  eksperimentalne študije v 19 razredih osmih osnovnih šol.


www.pef.uni-lj.si uporablja piškotke. Več informacij Zapri