prof. dr. Mojca Peček Čuk

dr. Mojca Peček Čuk
Redna profesorica za teorijo vzgoje / Full Professor for Theory of Education
Oddelek za temeljni pedagoški študij / Department of Education Studies

Kabinet / Room: 125
Telefon / Telephone: 01 5892 255
E-naslov / e-mail: mojca.pecek (at) pef.uni-lj.si  

 

 Osebna bibliografija

 

 

Raziskovalna področja / Research areas:

  • Teorija vzgoje / theory of education
  • Izobraževanje učiteljev / teacher education
  • Inkluzivna vzgoja / inclusive education
  • Pravičnost šolskih sistemov / justice in educational systems

Predmeti na 1. stopnji / Courses (First Cycle):

    • Teorija vzgoje s pedagoško prakso (študijski program Razredni pouk) / The Theory of Education with Pedagogical Practice, Primary Teacher Education
    • Teorija vzgoje (študijski program Socialna pedagogika) / The Theory of Education, Social pedagogy
    • Teorija vzgoje (študijski program Likovna pedagogika) / The Theory of Education, Art Pedagogy
    • Podaljšano bivanje (izbirni predmet) / After-School Care
    • Inkluzivne vzgojno-izobraževalne prakse (izbirni predmet) / Inclusive Educational Practices
    • Pedagogika in didaktika / Pedagogy and Didactics EPTE

    Predmeti na 2. stopnji / Courses (Second Cycle):

    • Demokratizacija predšolske vzgoje / Democratization of Preschool Education
    • Nediskriminatorno delovanje / Non-Discriminatory Operation
    • Pedagoški vidiki vključevanja marginaliziranih / Pedagogical Aspects of the Inclusion of Marginalised Groups
    • Reševanje vzgojnih problemov / Solving Educational Problems

    Predmeti na 3. stopnji / Courses (Third Cycle):

    • Inkluzivno delo v vzgoji in izobraževanju / Inclusive Work in Education
    • Vzgoja v javni šoli / Education in the State School
    • Poučevanje, učenje, vzgoja in izobraževanje I / Teaching, Learning and Education I

    Projekti / Projects:

      Trenutni projekti / recent projects:

      • Sistemski vidiki strategij edukacije in spodbujanja socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju, programska skupina / Systemic aspects of educational strategies and encouraging social inclusion in education

      Nekaj zaključenih projektov / some finished projects:

      • Identifikacija kriterijev za vrednotenje pravičnosti v izobraževanju, CRP, Ministrstvo za šolstvo in šport.
      • Pravičnost v izobraževalnih sistemih – primerjalni vidik, temeljni projekt Ministrstva za šolstvo, znanost in šport.
      • Problemi inkluzivne obravnave vedenjsko izstopajočih, socialno in kulturno depriviligiranih učencev in dijakov, CRP, Ministrstvo za šolstvo in šport.
      • Uresničevanje pravilnika o šolskem redu ter vzgojni koncept posamezne šole v poklicnem in strokovnem izobraževanju, Ministrstvo za šolstvo in šport.
      • Migration and Intercultural relations: Challenge for European Schools Today, 101605-CP-1-2002-1-NO-COMENIUS-C3PP, koordinator Stavenger University College, Norveška.
      • Learning for Europe – Curriculum development and counselling in education, Tempus projekt
      • Governance of Educational Trajectories in Europe. Access, coping and relevance of education for young people in European knowledge societies in comparative perspective, 7. okvirni program, koordinator: Eberhard-Karls Universitaet Tuebingen, Institute of Education.
      • Modernizing Teacher Education in a European Perspective, Tempus projekt.