Novica

Objavljeno: 07. 04. 2021 ob 11:47    Starost: 8 dni

Znanstveno popoldne UL PEF - prof. dr. Mojca Juriševič: Ustvarjalna klima in ocenjevanje ustvarjalnega potenciala učencev

Vabilo na Znanstveno popoldne Univerze v Ljubljani Pedagoške fakultete v študijskem letu 2020/21, ki bo v Zoom predavalnici, 14. aprila 2021, ob 16.15 uri, na povezavi https://uni-lj-si.zoom.us/j/99772083540?pwd=ZEk0SlZPQ2w1d3JkdktjMlBUM0lFQT09.

 

Na tretjem srečanju v okviru Znanstvenih popoldnevov Univerze v Ljubljani Pedagoške fakultete bo rezultate raziskave predstavila prof. dr. Mojca Juriševič v predavanju z naslovom Ustvarjalna klima in ocenjevanje ustvarjalnega potenciala učencev.

 

Raziskava je bila prek internega razpisa finančno podprta s sredstvi fakultete. Predstavitev bo vključno z razpravo trajala približno eno uro.

 

Vljudno vabljeni

 

Predsednica Komisije za znanstveno
raziskovalno in umetniško dejavnost
prof. dr. Mojca Čepič

 

--

 

Ustvarjalna klima in ocenjevanje ustvarjalnega potenciala učencev
(predstavitev internega projekta UL PEF 2017/18)

Mojca Juriševič

 

Projekt je bil načrtovan kot raziskovalni projekt z namenom ugotoviti, kakšen ustvarjalni potencial imajo učenci in kako lahko učitelji spodbujajo ustvarjalno mišljenje učencev v osnovni šoli. Za namen izvedbe je bil uporabljen test EPoC - Ocena ustvarjalnega potenciala oz. Evaluation of Potential Creativity (Lubart, Besançon in Barbot, 2011).


Gre za enega od novejših testov za ocenjevanje ustvarjalnosti, še posebej primernega za otroke, stare od 5 do 12 let. Test sloni na teoretski opredelitvi ustvarjalnosti kot večplastnem in področno specifičnem konstruktu, ki vključuje divergentne in konvergentne miselne procese.


V predavanju bodo predstavljeni rezultati veljavnosti in zanesljivosti testne baterije, ki je bila uporabljena na vzorcu slovenskih otrok (N = 723). Za potrebe validacije sta bili narejeni priredbi dveh vzporednih oblik testa (A in B), ki ocenjujeta ustvarjalni potencial z osmimi nalogami. Te se nanašajo na grafično-umetniško in verbalno-literarno področje. Rezultati so pokazali, da je slovenska različica EPoC notranje skladen, strukturno veljaven ter razvojno občutljiv inštrument, ki ga je v šoli mogoče uporabiti za diagnostiko, evalvacijo in orientacijo na področju ustvarjalnega mišljenja otrok in mladostnikov.


www.pef.uni-lj.si uporablja piškotke. Več informacij Zapri