Novica

Objavljeno: 02. 11. 2017 ob 12:27    Starost: 14 dni

Razvoj računalniškega razmišljanja skozi labirint v Scratchu

 Študenti Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani, bodoči predmetni učitelji računalništva, večkrat sodelujejo pri izvedbi raznih aktivnosti za uvod v programiranje, ki jih organizira Fakulteta za računalništvo v sodelovanju s Pedagoško fakulteto. To so poletne šole, delavnice za osnovnošolce, tedni programiranja in dnevi programiranja.  

 

Študenti  Žan Ternik, Anja Koron in Tine Koron so pod mentorstvom Irene Nančovske Šerbec tokrat raziskovali kako učenci stari od 8 do 10 let razvijajo računalniško razmišljanje skozi ustvarjanje igric, natančneje labirinta, v  programskem okolju Scratch. Rezultate raziskave je študent Žan Ternik predstavil na XI mednarodni konferenci ECGBL (European Conference on Games Based Learning) v Grazu.


www.pef.uni-lj.si uporablja piškotke. Več informacij Zapri